Fiber wordt Online.nl en levert problemen
Geplaatst: 16 mar 2019 13:02
Doordat begin dit jaar Fiber gekocht is door M7 Group zijn hun activiteiten overgedragen aan Online.nl. Eind februari is mijn abonnement overgezet en sindsdien ontvangt onze glasvezelmodem geen telefoniesignaal meer.
Drie keer heb ik een klantenservicemedewerker aan de telefoon gehad, die netjes mij probeerde te helpen en mijn ticket bijwerkte. Het zou aan mijn Genexis-modem liggen, waarvoor de technische afdeling zou worden ingeschakeld. Echter heb ik, na een bevestiging via sms, nog steeds niets vernomen van deze afdeling.
Mijn telefoon is nog steeds 'dood', maar mijn voicemail blijkt wel bereikbaar. Onlangs zijn een aantal verjaardagsfelicitaties hier beland, maar helaas kan ik ze niet beluisteren.
N.a.v. de gesprekken met de helpdesk heb ik het via de mail ontvangen tevredenheidsonderzoek van Online.nl ingevuld. Ik heb de situatie uitgelegd en gevraagd om feedback. Ook heb ik geprobeerd om in te loggen in MijnOnline. Het door Online aangemaakte wachtwoord en mijn klantnummer werden niet herkend i.c.m. mijn gebruikersnaam, die wél werd herkend. Ik heb dit uiteindelijk verwerkt in een online klachtenformulier. Ook hier heb ik geen reactie op ontvangen.
Dit is onbegrijpelijk: wil je abonnees behouden die geschrokken zijn van de overname van Fiber, dan zorg je er toch voor dat zij blijven? Vooral als het om mensen gaat waarbij de relatie met Fiber ook onder spanning heeft gestaan. Telefonisch staan ze je bij Online.nl acceptabel te woord, maar het lijkt erop dat de service er omheen nogal wat problemen heeft. En toen ik hoorde dat bij de helpdesk ook het servicesysteem er grotendeels uit lag en ik ondervond dat de chatbox niet werkte, gaf dit mij weinig vertrouwen. Dan wil ik tegen anderen zeggen: let op met Online.nl.
Drie keer heb ik een klantenservicemedewerker aan de telefoon gehad, die netjes mij probeerde te helpen en mijn ticket bijwerkte. Het zou aan mijn Genexis-modem liggen, waarvoor de technische afdeling zou worden ingeschakeld. Echter heb ik, na een bevestiging via sms, nog steeds niets vernomen van deze afdeling.
Mijn telefoon is nog steeds 'dood', maar mijn voicemail blijkt wel bereikbaar. Onlangs zijn een aantal verjaardagsfelicitaties hier beland, maar helaas kan ik ze niet beluisteren.
N.a.v. de gesprekken met de helpdesk heb ik het via de mail ontvangen tevredenheidsonderzoek van Online.nl ingevuld. Ik heb de situatie uitgelegd en gevraagd om feedback. Ook heb ik geprobeerd om in te loggen in MijnOnline. Het door Online aangemaakte wachtwoord en mijn klantnummer werden niet herkend i.c.m. mijn gebruikersnaam, die wél werd herkend. Ik heb dit uiteindelijk verwerkt in een online klachtenformulier. Ook hier heb ik geen reactie op ontvangen.
Dit is onbegrijpelijk: wil je abonnees behouden die geschrokken zijn van de overname van Fiber, dan zorg je er toch voor dat zij blijven? Vooral als het om mensen gaat waarbij de relatie met Fiber ook onder spanning heeft gestaan. Telefonisch staan ze je bij Online.nl acceptabel te woord, maar het lijkt erop dat de service er omheen nogal wat problemen heeft. En toen ik hoorde dat bij de helpdesk ook het servicesysteem er grotendeels uit lag en ik ondervond dat de chatbox niet werkte, gaf dit mij weinig vertrouwen. Dan wil ik tegen anderen zeggen: let op met Online.nl.