The Locker King komt afspraken niet na
Geplaatst: 18 mar 2019 12:27
Na een inbraak, hebben wij Gilde Slotenmakers in de regio Amersfoort gebeld, vervolgens kwam een monteur van Locker King aan de deur, onze vraag of hij van het Gilde Slotenmakers kwam, werd bevestigend beantwoord. Vervolgens heeft hij in ons huis vijf sloten aangebracht voor 80 euro per stuk. Daarnaast werd 29,90 per 15 minuten arbeidsloon gerekend naast 30 euro voorrijkosten en een wat merkwaardige post "Specifieke inzet voor een deur V.A. 159 euro", wat dit was is ons onduidelijk, hiervoor werd trouwens 89 euro gerekend. Met onze deur was overigens niets aan de hand en daar is ook niets aan gebeurd. Bij de vraag vooraf hoe duur het zou worden werd geantwoord 80 euro per slot, aan het eind werden wij met de overige kosten geconfronteerd. We hebben maar betaald.
Toen hij weg was bleek één slot zo ondeugdelijk dat het raam niet te openen was en bij een ander slot, was wel het slot gemonteerd, maar geen gat geboord waar de pin van het slot in kon. Bellen naar de Locker King kon niet, werd nooit opgenomen, kreeg steeds voicemail. Via email kregen we een antwoord, dat een monteur zou komen en dat we van tevoren gebeld zouden worden. Op ons verzoek een bepaalde datum af te spreken omdat we niet continu thuis konden blijven, kwam geen antwoord. De installatie was 6 maart, het is nu 18 maart en nog geen monteur gezien. Wel een email naar ze gestuurd, dat we dit aan Radar en politie sturen, geen reactie op gehad.
Normaal zijn we wat alerter, maar na die inbraak waren wij nog enigszins in shock en volgens ons maken ze daar misbruik van.
Toen hij weg was bleek één slot zo ondeugdelijk dat het raam niet te openen was en bij een ander slot, was wel het slot gemonteerd, maar geen gat geboord waar de pin van het slot in kon. Bellen naar de Locker King kon niet, werd nooit opgenomen, kreeg steeds voicemail. Via email kregen we een antwoord, dat een monteur zou komen en dat we van tevoren gebeld zouden worden. Op ons verzoek een bepaalde datum af te spreken omdat we niet continu thuis konden blijven, kwam geen antwoord. De installatie was 6 maart, het is nu 18 maart en nog geen monteur gezien. Wel een email naar ze gestuurd, dat we dit aan Radar en politie sturen, geen reactie op gehad.
Normaal zijn we wat alerter, maar na die inbraak waren wij nog enigszins in shock en volgens ons maken ze daar misbruik van.