er is laatste tijd veel in het nieuws dat drinkwater schadelijk kan zijn. Wie kan mij helpen met een goede waterfilter voor op mijn kraan?

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Waar in het nieuws?er is laatste tijd veel in het nieuws dat drinkwater schadelijk kan zijn.
Welk nieuws?thinkaboutlife schreef: ↑20 mar 2019 11:32Hallo,
er is laatste tijd veel in het nieuws dat drinkwater schadelijk kan zijn. Wie kan mij helpen met een goede waterfilter voor op mijn kraan?![]()
niets van gehoord, welk nieuws bedoelt u?thinkaboutlife schreef: ↑20 mar 2019 11:32er is laatste tijd veel in het nieuws dat drinkwater schadelijk kan zijn.
Ik zou het volgende doen. Als er veel in het nieuws is dan zal daar ook wel in vermeld staan wat er schadelijk aan is. Zoek dan een filter wat dat tegengaat.thinkaboutlife schreef: ↑20 mar 2019 11:32Hallo,
er is laatste tijd veel in het nieuws dat drinkwater schadelijk kan zijn. Wie kan mij helpen met een goede waterfilter voor op mijn kraan?![]()
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik wel eens zo'n Britta waterfilterkan gekocht, maar het smaakte precies hetzelfde als gewoon kraanwater. Toen er na verloop van tijd ook nog kleine zwarte stipjes van het actieve koolfilter in het water verschenen ben ik er weer mee gestopt. Hij wordt nog hooguit gebruikt om de plantjes water te geven, in de hoop dat hij het water zachter maakt door de kalk eruit te filteren.
Blijkbaar heb ik al even al het nieuws en zeker de mededelingen over de kwaliteit van het drinkwater in Nederland gemist.thinkaboutlife schreef: ↑20 mar 2019 11:32Hallo,
Alhoewel goedbedoeld is dat altijd een van de meest ergerlijke dingen die iemand kan schrijven. Verdiep je eens in. Niet doen a.u.b. Geef specifieke links naar de artikelen die mensen kunnen lezen om zich ergens in te verdiepen.