Pagina 1 van 1
Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 24 mar 2019 20:03
door lrklrk
Ik ga overstappen naar een andere provider en wil graag mijn Tele2 opzeggen. Als ik naar MijnTele2 ga blijkt uiteindelijk dat ik alleen telefonisch kan opzeggen of via een web-invulformulier, waar ik mijn telefoonnummer moet opvoeren om ""eventuele vragen over de opzegging"" te kunnen beantwoorden. Ik ga krijg zo langzamerhand het idee dat ze echter denken we allemaal pannenkoeken zijn. Hoezo vragen? De enige doelstelling van dit telefoonnummer is natuurlijk dat ze je gaan proberen over te halen om te verlengen. Nou goed, mijn telefoonnummer is geheim, dus vul ik maar een fake nummer in, omdat ik in de toekomst geen zin in verkooptelefoontjes heb. Nu ben ik heel benieuwd wat er staat te gebeuren; zou ik deze echt een schriftelijke bevestiging krijgen van mijn opzegging of gaan ze die pas sturen als ze intern afgevinkt hebben dat ze mij aan de lijn gehad hebben? Formeel zou ik zeggen telt de datum van opzegging (gisteren), maar dat kan ik niet bewijzen, omdat ik geen bevestigingsmail krijg van mijn opzegging. Iemand hier nog iets over te adviseren?
Re: Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 24 mar 2019 20:25
door Lady1234
Geen schermprint gemaakt van uw opzegging?
En uw provider kent toch uw telefoonnummer, dus gewoon ook even bellen en alsnog opzeggen. U laat zich toch niet zomaar overhalen?
Re: Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 24 mar 2019 20:35
door Bob Schurkjens
Nooit zélf opzeggen maar altijd gebruikmaken van de opzegservice van je nieuwe provider. Zo voorkom je problemen.
Re: Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 26 mar 2019 00:33
door bert888
Nooit zaken doen met Tele2 en Online.nl
Re: Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 26 mar 2019 07:24
door Theotrucker
Bert888 jij komt alleen maar met negatieve kritiek op elk bedrijf.
Re: Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 26 mar 2019 07:39
door bert888
Niet op elk bedrijf.
Een paar waardeloze bedrijven.
Re: Geen bevestiging opzegging Tele2
Geplaatst: 26 mar 2019 07:44
door renewouters
Bob Schurkjens schreef: ↑24 mar 2019 20:35
Nooit zélf opzeggen maar altijd gebruikmaken van de opzegservice van je nieuwe provider. Zo voorkom je problemen.
Nooit vertrouwen op acties van anderen maar zelf het heft in handen houden. Zie de diverse klachten over overstapservices.