Pagina 1 van 1

Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 25 mar 2019 21:28
door Josvdberf96
Hallo,
Wij hebben nu sinds bijna 2 jaar een leaseauto bij leasemaatschappij psa finance, we hebben een contract voor 4 jaar (ja i know, dat is al niet slim...). We zoeken nu al een tijdje contact met deze maatschappij omdat er schade is gereden aan onze auto buiten ons toedoen. Er zijn verschillende mails gestuurd op verschillende tijden en hetzelfde met het bellen om contactinformatie die vermeld staat op de website, maar zonder enige response.
Wel kunnen ze ons bereiken en zeggen dat er een betaling mislukt? is en vervolgens melden dat er niks binnen is gekomen aan mails of telefoontjes??
Heel apart dit, wij willen nml ook naar de leasemaatschappij toe vermelden dat wij een beroep willen doen op wat ten tijden van opstellen van het contract is besproken, nml dat als de kostwinnaar zonder baan komt te zitten het contract ontbonden kan worden. Maarja, dat gaat een beetje lastig als er geen contact gelegd kan worden...
Graag jullie mening hierover en eventueel hulp/tips?

Groetjes Jos

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 26 mar 2019 09:36
door Lady1234
En staat die clausule over het ontbinden ook in het contract? Dan zou ik daar maar schriftelijk beroep op doen.

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 26 mar 2019 09:48
door Har45
15. Wat is de klachtenprocedure?

U kunt uw brief sturen naar: PSA Finance, Postbus 8709, 3009 AS Rotterdam.
Of stuur een e-mail naar [email protected].
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, proberen wij deze binnen zeven werkdagen voor u op te lossen.
Als Peugeot Finance niet binnen zeven werkdagen een inhoudelijk antwoord kan geven, ontvangt u een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin staat wanneer wij verwachten uw klacht te behandelen.
Wij stellen alles in het werk om uw klacht binnen zes weken opgelost te hebben.
Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
U kunt dit klachtenloket bereiken via www.kifid.nl of telefonisch +31 (0)70 333 8999.

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 31 mar 2019 13:49
door Willemzelf
PSA finance is de eigen leasemaatschappij van Peugeot en Citroen.
Kan me niet voorstellen dat zo'n groot bedrijf onbereikbaar is.

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 31 mar 2019 15:15
door hänschen klein
Gebruik eens deze route en/of vraag meteen naar een contactpersoon:

Als uw wagen een Peugeot is / was: [email protected]
Als uw wagen een Citroën is / was: [email protected]

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 31 mar 2019 19:55
door v.d.Heyden
Kan de dealer die de auto heeft geleverd (Peugeot danwel Citroën) niks voor u betekenen?
Als service bedoel ik.

v.d.Heyden

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 31 mar 2019 21:28
door Jasper45
TS is iig niet de enige: zie b.v. 39 andere/vergelijkbare reviews: https://opiness.nl/review/psa-finance

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 01 apr 2019 13:27
door yan
Wel kunnen ze ons bereiken en zeggen dat er een betaling mislukt
Simpelweg aangeven dat u dan graag eerst reactie wilt voordat u daar naar gaat kijken.

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Geplaatst: 16 jul 2019 21:54
door bulsi002
Ik heb mijn contract vorig jaar november 3 maanden eerder af laten lopen. Wat een DRAMA, PSA! Slechte communicatie wat het werkelijk gaat kosten het eerder afkopen, wellicht een vergelijking geven met wat het zou hebben gekost als ik het contract tot 1-2-2019 had laten uitlopen. Gezeur om de meer-kilometers, verwijzen naar het ooit getekende contract, maar als ik dan vraag ‘waar dan?’ doen ze er zelf 2 maanden erover om de desbetreffende paragraaf door te geven. Ondertussen blijven we wel aanmaningen sturen en dreigen maar ok.
Nu word ik weer, een half jaar nadat ik de laatste betaling heb gedaan, ‘out of the blue’ geconfronteerd met sms, u heeft betalingsachterstand, betaal snel, of anders...’. Niets in de mail, niets in mijn brievenbus. Na veel zelf navragen en uitpluizen, weet ik waarover het gaat. Ik vraag om uitleg, specificatie hetgeen het betreft. Ondertussen spuiten de standaard mailings met dreigementen je om de oren.
Nogmaals, het gaat er niet om of ze gelijk hebben, maar de manier waarop. Bellen, ho maar, standaard mailings stop zetten, schijnt te moeilijk te zijn.

Deze handelswijze zal Citroen en Peugeot veel potentiële ‘leasers’ kosten. Ik zal in ieder geval op feesten en partijen waar PSA genoemd wordt adviseren, ‘net als het ziekenhuis, probeer er ver van weg te blijven’!