Aansluiten mediabox Ziggo gaat mis
Geplaatst: 29 mar 2019 11:29
Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende:
Op maandag 18-3-2019 kreeg ik een mailtje van Ziggo met de nieuwe Ziggo TV ervaring nu exclusief voor jou. Ik kon dus de Nieuwe Mediabox Next krijgen en dat heb ik ook gedaan.
Op woensdag (19-3-2019) kwam het pakket binnen en woensdag middag waren de monteurs van Ziggo er ook. Nu heb ik al eerder meegemaakt dat als er monteurs van Ziggo komen men de meterkast opent en zegt dat het hier niet goed is aangesloten, dat is bijna bij elk bezoek.
Maar goed de monteurs hebben alles in de meterkast goed aangesloten en toen hebben zij de Nieuwe Mediabox Next in de woonkamer aangesloten, echter hier ging het mis, ik heb een LG 55LX9500 TV en deze werkt niet met de Mediabox Next.
Dus adviseerde de monteurs om de oude Mediabox XL maar weer terug te zetten en wachten tot dit probleem is opgelost, het was bekend bij de Technische dienst van Ziggo dat sommige Tv’s het niet zouden doen. Nu komt het probleem waar ik mij ontzettend kwaad over maakt.
We konden dus gewoon TV kijken met de oude Mediabox XL, echter in de avond konden we geen programma terug kijken, wij Ziggo gebeld en een dame die we aan de lijn kregen zei dan gaan we de Mediabox XL terug zetten naar de fabrieksinstellingen en dan gaat het weer goed. Dat ging dus niet goed maar goed fout. De Mediabox XL deed niets meer, maar ze snapte het al de nieuwe Next box was geactiveerd en de oude gedeactiveerd en het moest juist andersom zijn dit hadden de monteurs ook al gemeld. Maar nu kunnen we drie dagen wachten voor dat dit weer goed gezet kan worden, ze kunnen wel iets gelijk deactiveren maar activeren ho maar. Dus drie dagen gewacht en weer gebeld en daar kreeg ik iemand aan de lijn die het wel snapte en zei ik zie het al waar het fout is gegaan bij ons, we hebben een fout gemaakt zeij hij en die ga ik herstellen, hij heeft de nieuwe Next box gedeactiveerd dat is zo gedaan echter om nu de oude Mediabox XL te activeren moest ik weer drie dagen wachten en toen ben ik uit mijn dak gegaan en heb gevraagd hoe ze dit zo kunnen doen wel deactiveren maar activeren ho maar. U kunt compensatie krijgen en ik zij DAT WIL IK NIET IK WIL TV KUNNEN KIJKEN. Het is nu maandag 25-3-2019 en nog hebben we geen TV.
Het moet toch simpel zijn in deze technologische tijd om iets te activeren of te deactiveren( ze zijn simpel, slim en meedenkend in elk geval niet) dit is echt onvoorstelbaar en zou ik het op prijs stellen als jullie hier iets mee kunnen doen.
Maandag 25-3-2019 weer gebeld met Ziggo en ik kreeg eindelijk een dame aan de lijn die van wanten wist, ik zie het al en ga voor u even met India bellen, India zij ik , ja wand daar regelen ze dit. Zal u over ongeveer een uurtje terug bellen en inderdaad belde ze terug en alles was geregeld we konden weer TV kijken. Dit had zes dagen geleden al kunnen gebeuren en hadden we ons dus niet zo boos hoeven te maken.
Op maandag 18-3-2019 kreeg ik een mailtje van Ziggo met de nieuwe Ziggo TV ervaring nu exclusief voor jou. Ik kon dus de Nieuwe Mediabox Next krijgen en dat heb ik ook gedaan.
Op woensdag (19-3-2019) kwam het pakket binnen en woensdag middag waren de monteurs van Ziggo er ook. Nu heb ik al eerder meegemaakt dat als er monteurs van Ziggo komen men de meterkast opent en zegt dat het hier niet goed is aangesloten, dat is bijna bij elk bezoek.
Maar goed de monteurs hebben alles in de meterkast goed aangesloten en toen hebben zij de Nieuwe Mediabox Next in de woonkamer aangesloten, echter hier ging het mis, ik heb een LG 55LX9500 TV en deze werkt niet met de Mediabox Next.
Dus adviseerde de monteurs om de oude Mediabox XL maar weer terug te zetten en wachten tot dit probleem is opgelost, het was bekend bij de Technische dienst van Ziggo dat sommige Tv’s het niet zouden doen. Nu komt het probleem waar ik mij ontzettend kwaad over maakt.
We konden dus gewoon TV kijken met de oude Mediabox XL, echter in de avond konden we geen programma terug kijken, wij Ziggo gebeld en een dame die we aan de lijn kregen zei dan gaan we de Mediabox XL terug zetten naar de fabrieksinstellingen en dan gaat het weer goed. Dat ging dus niet goed maar goed fout. De Mediabox XL deed niets meer, maar ze snapte het al de nieuwe Next box was geactiveerd en de oude gedeactiveerd en het moest juist andersom zijn dit hadden de monteurs ook al gemeld. Maar nu kunnen we drie dagen wachten voor dat dit weer goed gezet kan worden, ze kunnen wel iets gelijk deactiveren maar activeren ho maar. Dus drie dagen gewacht en weer gebeld en daar kreeg ik iemand aan de lijn die het wel snapte en zei ik zie het al waar het fout is gegaan bij ons, we hebben een fout gemaakt zeij hij en die ga ik herstellen, hij heeft de nieuwe Next box gedeactiveerd dat is zo gedaan echter om nu de oude Mediabox XL te activeren moest ik weer drie dagen wachten en toen ben ik uit mijn dak gegaan en heb gevraagd hoe ze dit zo kunnen doen wel deactiveren maar activeren ho maar. U kunt compensatie krijgen en ik zij DAT WIL IK NIET IK WIL TV KUNNEN KIJKEN. Het is nu maandag 25-3-2019 en nog hebben we geen TV.
Het moet toch simpel zijn in deze technologische tijd om iets te activeren of te deactiveren( ze zijn simpel, slim en meedenkend in elk geval niet) dit is echt onvoorstelbaar en zou ik het op prijs stellen als jullie hier iets mee kunnen doen.
Maandag 25-3-2019 weer gebeld met Ziggo en ik kreeg eindelijk een dame aan de lijn die van wanten wist, ik zie het al en ga voor u even met India bellen, India zij ik , ja wand daar regelen ze dit. Zal u over ongeveer een uurtje terug bellen en inderdaad belde ze terug en alles was geregeld we konden weer TV kijken. Dit had zes dagen geleden al kunnen gebeuren en hadden we ons dus niet zo boos hoeven te maken.