bol.com laat de consument in de kou staan
Geplaatst: 05 apr 2019 17:39
Zaterdag jl. een gsm bij bol.com gekocht. Mailings ontvangen dat het toestekl verstuurd was en tijden van levering. Echter niets werd geleverd. Daags daarna gebeld. Toestel wordt niet geleverd. Problemen met de winkel waar bol.com mee samenwerkt. Een sorry en het geld wordt teruggeboekt.
Aangezien ik zaken gedaan heb met bol.com vind ik dat er gekeken moet worden naar een oplossing door bol.com. Echter niets van dat.
Mailings o.a. klachtenkompas halen niets uit.
Het bedrijf stelt zich zeker niet klantvriendelijk op en verschuilt zich achter de leverancier van het toestel.
Waarom niet gekeken naar een oplossing want bol.com is degene waarmee ik zaken heb gedaan.
Consumenten die kopen bij bol.com zijn overgeleverd aan de grillen van de leveranciers en blijkbaar is bol.com niet zo selectief in de keuze van zaken waarmee zaken gedaan worden.
Zou het niet het bedrijf sieren een gebaar naar de consument te maken voor hun eigen falen?
Immers zij bepalen de leveranciers
Triest!
Aangezien ik zaken gedaan heb met bol.com vind ik dat er gekeken moet worden naar een oplossing door bol.com. Echter niets van dat.
Mailings o.a. klachtenkompas halen niets uit.
Het bedrijf stelt zich zeker niet klantvriendelijk op en verschuilt zich achter de leverancier van het toestel.
Waarom niet gekeken naar een oplossing want bol.com is degene waarmee ik zaken heb gedaan.
Consumenten die kopen bij bol.com zijn overgeleverd aan de grillen van de leveranciers en blijkbaar is bol.com niet zo selectief in de keuze van zaken waarmee zaken gedaan worden.
Zou het niet het bedrijf sieren een gebaar naar de consument te maken voor hun eigen falen?
Immers zij bepalen de leveranciers
Triest!