GEAS reageert niet op klacht over onterechte kosten
Geplaatst: 07 apr 2019 12:45
Graag zou ik advies hebben over verder te nemen stappen. Wat is het geval?
De GEAS heeft medio 2016 bij mijn moeder (93) een nieuwe CV-ketel (koop) geinstalleerd. Afgelopen najaar trad er lekkage op bij het rookkanaal. De monteur die in januari geweest is, gaf toen al aan dat de keten destijds niet goed aangesloten is geweest.
Vervolgens stuurt de GEAS wel een rekening van ca. €650 an mijn moeder voor de nieuwe aansluiting op het rookgaskanaal.
Hiertegen heb ik schriftelijk bezwaar gemaakt en dit (aangetekend) verstuurd naar de GEAS. Ik mag er immers toch van uitgaan dat de ketel in 2016 deugdelijk is geïnstalleerd en dat ik na 2.5 jaar niet voor onaangename kosten kom te staan door een ondeugdelijke installatie? Op het bezwaarschrijft is door de GEAS niet gereageerd.
Gisteren vond ik echter wel een herinnering van de factuur met het verzoek om die binnen 10 dagen te betalen.
Ik heb nu via de website opnieuw aan mijn bezwaarschrift gerefereerd.
Wat kan ik nog meer doen?
De GEAS heeft medio 2016 bij mijn moeder (93) een nieuwe CV-ketel (koop) geinstalleerd. Afgelopen najaar trad er lekkage op bij het rookkanaal. De monteur die in januari geweest is, gaf toen al aan dat de keten destijds niet goed aangesloten is geweest.
Vervolgens stuurt de GEAS wel een rekening van ca. €650 an mijn moeder voor de nieuwe aansluiting op het rookgaskanaal.
Hiertegen heb ik schriftelijk bezwaar gemaakt en dit (aangetekend) verstuurd naar de GEAS. Ik mag er immers toch van uitgaan dat de ketel in 2016 deugdelijk is geïnstalleerd en dat ik na 2.5 jaar niet voor onaangename kosten kom te staan door een ondeugdelijke installatie? Op het bezwaarschrijft is door de GEAS niet gereageerd.
Gisteren vond ik echter wel een herinnering van de factuur met het verzoek om die binnen 10 dagen te betalen.
Ik heb nu via de website opnieuw aan mijn bezwaarschrift gerefereerd.
Wat kan ik nog meer doen?