'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief
Geplaatst: 09 apr 2019 16:32
Hoi,
Een aantal weken geleden heb ik van CenterParcs een aanbieding ontvangen aangezien ons gezin een “exclusieve trouwe gast” is. Trouw klopt inderdaad, omdat we ieder jaar wel een week of midweek gaan, maar van exclusiviteit bleek toch geen sprake. Nadat ik met onze exclusieve aanbieding (code) de boeking bijna bevestigd had, heb ik -om het verschil in prijs te zien- precies dezelfde boeking (parc, huisje, periode) gedaan zonder de code en nu blijkt de boeking zonder (exclusiviteit)code goedkoper te zijn. Best wel vreemd natuurlijk.
Ik heb dit vervolgens nagevraagd (middels mail) bij CenterParcs ([email protected]), maar tot 3 keer toe (herinneringsmail toegestuurd) heb ik geen reactie van ze ontvangen, hoewel ze aangeven binnen 5 dagen te antwoorden. De eerste mail heb ik 16 Maart verstuurd!
Iemand dezelfde ervaring?
Een aantal weken geleden heb ik van CenterParcs een aanbieding ontvangen aangezien ons gezin een “exclusieve trouwe gast” is. Trouw klopt inderdaad, omdat we ieder jaar wel een week of midweek gaan, maar van exclusiviteit bleek toch geen sprake. Nadat ik met onze exclusieve aanbieding (code) de boeking bijna bevestigd had, heb ik -om het verschil in prijs te zien- precies dezelfde boeking (parc, huisje, periode) gedaan zonder de code en nu blijkt de boeking zonder (exclusiviteit)code goedkoper te zijn. Best wel vreemd natuurlijk.
Ik heb dit vervolgens nagevraagd (middels mail) bij CenterParcs ([email protected]), maar tot 3 keer toe (herinneringsmail toegestuurd) heb ik geen reactie van ze ontvangen, hoewel ze aangeven binnen 5 dagen te antwoorden. De eerste mail heb ik 16 Maart verstuurd!
Iemand dezelfde ervaring?