Pagina 1 van 1

Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 10 apr 2019 12:28
door puk48
k had een abonnement op Radar+. Dat liep tm oktober 2018.
Ik kreeg van Antoinette allemaal emailtjes, of ik lid wou blijven, gebruik wou maken van hun nieuwe aanbod:
email 28-9-18 (dit is de derde email hierover)
Onlangs heb je een aanbod ontvangen om opnieuw RADAR+-abonnee te worden. Misschien heb je dit over het hoofd gezien, vandaar dat wij je nog een laatste keer willen wijzen op de mogelijkheid om gebruik te maken van dit unieke aanbod. Radar+ half jaar € 10,-
En ik besloot om een half jaar lid te blijven, maakte 10,- over en dat was het, dacht ik.
Het oktober nummer 2018 was het laatste, en ik kreeg nog een oktobernummer 2018. Foutje. Ik zou zeker tot of tot en met april abonnee blijven.

In februari 2019 werd E. 23,95 afgeschreven voor een abonnement op Radar Plus, ingaande 12 februari 2019.
Ik belde, schreef een email, storneerde, schreef nog een email, kreeg als antwoord dat men er voor zou zorgen dat mijn abonnement nu inging (???) en ik kreeg een herinnering, en nog een, dus ik belde weer.

Rosina, van de klantenservice, zei me: 'Wat raar, u heeft al een abonnement dus nu heeft u er twee, ik zet er een stop, uw abonnement dat u al betaalde loopt tot 16 april 2019.' Klaar.

En vandaag krijg ik weer een herinnering van Radar+. Het is de tweede herinnering (zegt de brief), en de derde (zegt de acceptgiro), voor mijn abonnement Radar+, dat ingegaan is op 12-02-2019. En het te betalen bedrag is verlaagt tot E. 3,99.

Dus ????????? Sla mij maar lek, ik snap hier echt niets meer van, maar dan ook helemaal niets. Bellen heeft geen zin, emailen heeft geen zin, een brief schrijven is mogelijk een oplossing? Of TrosRadar inschakelen, om Radar+ tot de orde te roepen en mij uitleg te geven

Met vriendelijke groeten

Re: Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 10 apr 2019 12:50
door StevieNL81
Ik denk dat je hiervoor het beste de Belbus van Kassa kan inschakelen. Mooie TV!

Re: Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 10 apr 2019 12:57
door Lowieze
ZeerPrivé schreef:
10 apr 2019 12:32
puk48 schreef:
10 apr 2019 12:28
Ik kreeg van Antoinette allemaal emailtjes

Dure administratieve kracht. :mrgreen:

Die Antoinette, en dat werk dan ook nog zo slordig doen :D

Re: Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 15 apr 2019 19:37
door puk48
Ik heb gebeld met de klantenservice en ik heb een abonnement dat loopt tot 16 april en dat andere abonnement, dat ik niet heb, is een doorlopend abonnement dat nu is stopgezet. En ik krijg een email van de klantenservice dat het half jaar abonnement maar drie bladen groot was (uiteraard bij 6 bladen per jaar) en dat dit 2 maanden voor ik het in liet gaan eigenlijk al inging, ik reageerde op de email van eind september en betaalde 1 oktober maar blijkbaar ging het abonnement in half augustus, en dus is het nu op, kreeg ik wel een extra blad, per ongeluk, en dat blad, dat mij dus per ongeluk is toegestuurd, moet ik wel betalen. En van een abonnement tot 16 april is niets bekend. En mijn abonnement, dat inging op 12 februari, is op 12 februari stopgezet. Volg je het nog? Ik niet. Als ik betaal ben ik er van af. Maar hier klopt toch niks van, TrosRadar, kom op, jullie maken volgens mij fouten, of ik ben helemaal gestoord geworden.

Re: Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 15 apr 2019 19:55
door Costnix
Ik zou het op Kassa! en Meldpunt Max posten en het contactformulier van de redactie van Radar invullen.
En dan ook een koude douche via https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/insturen/

Re: Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 15 apr 2019 19:55
door Lady1234
Misschien kan Fons het uitzoeken vanavond.

Re: Abonnement Radar Plus

Geplaatst: 15 apr 2019 23:10
door Komkommertijd
Ik heb het gehad en ik denk dat gezien de vaak herhaalde inhoud toen het een verliesgevend blad is geworden....

na proef periode gestopt en wil het graag zo houden.