LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Ik ben sinds enkele maanden overgestapt naar KPN.
Spijt als haren op m'n hoofd
Ik betaal 70 euro per maand voor internet, tv en telefoon. De terugkijk "service" voor TV van KPN is volledige BAGGER!!! Ik kijk veel terug en dus is deze optie voor mij belangrijk. Sinds ik KPN heb kijk ik een stuk minder terug. Ten eerste ben je verplicht alle commercials te bekijken. Dit tot daar aan toe. Maar gestoord is dat je bij KPN eerst 10 minuten tot soms meer dan drie kwartier naar het vorige programma moet kijken zonder de mogelijkheid om vooruit te spoelen. Bij Ziggo nooit problemen hiermee gehad. Zodra mijn abonnement is afgelopen bij KPN ga ik weer meteen terug naar Ziggo.
Spijt als haren op m'n hoofd
Ik betaal 70 euro per maand voor internet, tv en telefoon. De terugkijk "service" voor TV van KPN is volledige BAGGER!!! Ik kijk veel terug en dus is deze optie voor mij belangrijk. Sinds ik KPN heb kijk ik een stuk minder terug. Ten eerste ben je verplicht alle commercials te bekijken. Dit tot daar aan toe. Maar gestoord is dat je bij KPN eerst 10 minuten tot soms meer dan drie kwartier naar het vorige programma moet kijken zonder de mogelijkheid om vooruit te spoelen. Bij Ziggo nooit problemen hiermee gehad. Zodra mijn abonnement is afgelopen bij KPN ga ik weer meteen terug naar Ziggo.
Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Als je het opneempakket gebruikt heb je daar geen last van.
Je kan trouwens wel vooruitspoelen tot het begin van een programma , daarna niet meer.
Je kan trouwens wel vooruitspoelen tot het begin van een programma , daarna niet meer.
Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
heeft ook te maken met de afspraken die er liggen met de zenders. Er zijn namelijk zenders die dit verbieden. Ik kan met mijn Solcon glasvezelpakket ook terugkijken, maar lang niet alle zenders staan toe dat er vooruit gespoeld wordt. Dit is geen keuze van mijn provider, maar van de zender.
En zoals gezegd, bij opgenomen programma's is het weer geen probleem.
En zoals gezegd, bij opgenomen programma's is het weer geen probleem.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Dat er nog zoveel mensen TV kunnen kijken. Geen enkele provider deugt als ik de klachten op dit forum zie. Als je van KPN naar Ziggo gaat wordt er gewaarschuwd dat je grootte ellende gaat krijgen, en als je naar KPN gaat is het blijkbaar ook helemaal niks.
Misschien gewoon de TV weg doen en lekker een boek gaan lezen.
Misschien gewoon de TV weg doen en lekker een boek gaan lezen.
Gegrand
vindt dit leuk
Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Maar ook bij Ziggo kan je bij terugkijken niet vooruitspoelen.
Gewoon opnemen wat u wilt, en dan werkt dat wel.
Gewoon opnemen wat u wilt, en dan werkt dat wel.
Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Na heel lang ziggo te hebben gehad zijn we bijna een jaar geleden overgestapt naar NLE met service van KPN en we zijn zeer tevreden. Beter beeld, meer mogelijkheden voor opnemen en terugkijken en bovendien goedkoper. Voor ons nooit meer ziggo.
Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken
Ik vrees dat KPN er niet beter op gaat worden....
https://forum.kpn.com/internet-9/wijzig ... 019-470490
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-1 ... ers-471787
En dat in combinatie met een prijsstijging (2e binnen 6 maanden).De andere zenders die komen te vervallen zijn 24 Kitchen, National Geographic, FOX TV, WildHitz en Antena3. In het pluspakket vervallen de zenders BabyTV en NatGeo Wild. Dit zal gebeuren per 1 juni, we zijn uiteraard nog op zoek naar passende vervangende zenders
https://forum.kpn.com/internet-9/wijzig ... 019-470490
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-1 ... ers-471787