Paypal weigert mijn saldo uit te keren.
Geplaatst: 11 apr 2019 23:32
Inmiddels ben ik al een hele week met Paypal in de weer om het volgende;
Enige tijd geleden kreeg ik van Paypal de melding dat ik mijn gegevens moest bevestigen. Dat wil zeggen dat ik een kopie identiteitsbewijs moest opsturen, mijn telefoonnummer moest opgeven en een bewijs moest opsturen waaruit mijn adres blijkt.
Dat was in verband met gewijzigde voorwaarden (zogenaamd) in opdracht van de EU.
Ik heb netjes alles ingevuld en opgestuurd maar na enige tijd bleek dat er iets niet klopte en kreeg ik een waarschuwing dat als ik niet snel zou handelen mijn rekening geblokkeerd zou worden. Het zou verstandig zijn geweest als ik toen Paypal vaarwel had gezegd maar ik besloot alles nog een keer in te vullen en op te sturen. Dit keer echter onder telefonische begeleiding van een Paypal medewerker.
Als bewijs van adres stuurde ik een kopie van mijn internet bankrekening waarop mijn volledige adres en rekeningnummer stond. Hetzelfde rekening nummer wat bij Paypal al bekend was en wat al eerder was bevestigd.
De medewerker zei na afloop dat het nu allemaal goed was en dat er niets meer aangevuld hoefde te worden.
Nu zeggen ze echter dat een kopie van mijn internet bankrekening niet word geaccepteerd en dat ik kopie van een telefoonrekening moet opsturen. Die heb ik niet want ik bel via internet en heb een prepaid simkaart.
Toen ik maandag een rekening wilde betalen met Paypal bleek mijn rekening geblokkeerd. Na geïnformeerd te hebben waarom dat zo was bleek dat mijn bankafschriftje toch maar niet geaccepteerd werd en of ik nog maar eens de boel wil bevestigen. Ze hebben mijn huisadres al 4 jaar. Dat heb ik eerlijk ingevuld.
Nu was ik er klaar mee en schreef naar Paypal dat ze mijn rekening mogen opheffen (omdat ik dat zelf niet meer kan) en dat ze het tegoed wat op de rekening staat naar de tegenrekening mogen overmaken.
Maar dat is Paypal geenszins van plan. Ik ben inmiddels al vier dagen bezig om mijn rekening op te laten heffen maar ze blijven weigeren.
Ze spelen het spel dat ze mij niet begrijpen (misschien begrijpen ze het ook echt niet. Het is tenslotte Paypal) en blijven er op aandringen dat ik mijn gegevens moet aanleveren zodat mijn rekening weer vrijgegeven kan worden en ik weer lekker kan ontvangen en betalen.
Paypal wil mij absoluut niet kwijt als klant en doet er alles aan om mij te behouden.
Intussen ben ik des duivels want ze houden mijn geld vast en chanteren me steeds weer met hetzelfde smoesje. De mails die ze sturen worden elke dag door een ander geschreven maar de tekst is ongeveer hetzelfde. Ze spelen dus duidelijk een spelletje.
In de voorwaarden van Paypal staat dat als een rekeninghouder zich niet aan de voorwaarden houd, de rekeninghouder nog een kans krijgt om het geld eraf te halen en daarna wordt de rekening opgeheven.
Ik heb een kopie van de voorwaarden gemaild maar ze kijken daar gemakshalve overheen. Zij houden zich dus niet aan hun eigen voorwaarden. Ik ga niets meer bevestigen dus ik houd me niet meer aan de voorwaarden.
Omdat ze mijn geld vasthouden om een niet wettige reden ben ik van plan om volgende week aangifte te gaan doen wegens diefstal.
Het is een spelletjes wat ze met mij spelen en ze werken er hard aan om mij zoveel mogelijk te traineren en te chanteren.
Intussen heb ik de voorwaarden en de mailwisseling uitgeprint zodat ik volgende week ook de jurist die ik wil inschakelen van bewijs kan voorzien.
Via dit forum wil ik dit verhaal kwijt als waarschuwing voor een ieder die met Paypal werkt of ermee in zee wil gaan. Ze hebben je geld vast en spelen, als zij dat willen, gewoon spelletjes met je.
Weet als extra dat ik al bijna vijf jaar een rekening bij Paypal heb en die ook in de webwinkel heb gebruikt. Maandag heb ik wel de module in de webwinkel direct verwijderd omdat ik niets meer met het geld op de rekening kan doen.
Ik weet nu even niet goed wat de beste stap is om Paypal te dwingen mijn geld terug te geven. Het is juridisch niet verantwoord om de mailwisseling hier te publiceren anders zou je nog lekker kunnen lachen om de stupiditeit van die medewerkers. Ik geloof trouwens dat het maar een medewerker is die steeds een andere naam gebruikt.
Wat vinden jullie?
Enige tijd geleden kreeg ik van Paypal de melding dat ik mijn gegevens moest bevestigen. Dat wil zeggen dat ik een kopie identiteitsbewijs moest opsturen, mijn telefoonnummer moest opgeven en een bewijs moest opsturen waaruit mijn adres blijkt.
Dat was in verband met gewijzigde voorwaarden (zogenaamd) in opdracht van de EU.
Ik heb netjes alles ingevuld en opgestuurd maar na enige tijd bleek dat er iets niet klopte en kreeg ik een waarschuwing dat als ik niet snel zou handelen mijn rekening geblokkeerd zou worden. Het zou verstandig zijn geweest als ik toen Paypal vaarwel had gezegd maar ik besloot alles nog een keer in te vullen en op te sturen. Dit keer echter onder telefonische begeleiding van een Paypal medewerker.
Als bewijs van adres stuurde ik een kopie van mijn internet bankrekening waarop mijn volledige adres en rekeningnummer stond. Hetzelfde rekening nummer wat bij Paypal al bekend was en wat al eerder was bevestigd.
De medewerker zei na afloop dat het nu allemaal goed was en dat er niets meer aangevuld hoefde te worden.
Nu zeggen ze echter dat een kopie van mijn internet bankrekening niet word geaccepteerd en dat ik kopie van een telefoonrekening moet opsturen. Die heb ik niet want ik bel via internet en heb een prepaid simkaart.
Toen ik maandag een rekening wilde betalen met Paypal bleek mijn rekening geblokkeerd. Na geïnformeerd te hebben waarom dat zo was bleek dat mijn bankafschriftje toch maar niet geaccepteerd werd en of ik nog maar eens de boel wil bevestigen. Ze hebben mijn huisadres al 4 jaar. Dat heb ik eerlijk ingevuld.
Nu was ik er klaar mee en schreef naar Paypal dat ze mijn rekening mogen opheffen (omdat ik dat zelf niet meer kan) en dat ze het tegoed wat op de rekening staat naar de tegenrekening mogen overmaken.
Maar dat is Paypal geenszins van plan. Ik ben inmiddels al vier dagen bezig om mijn rekening op te laten heffen maar ze blijven weigeren.
Ze spelen het spel dat ze mij niet begrijpen (misschien begrijpen ze het ook echt niet. Het is tenslotte Paypal) en blijven er op aandringen dat ik mijn gegevens moet aanleveren zodat mijn rekening weer vrijgegeven kan worden en ik weer lekker kan ontvangen en betalen.
Paypal wil mij absoluut niet kwijt als klant en doet er alles aan om mij te behouden.
Intussen ben ik des duivels want ze houden mijn geld vast en chanteren me steeds weer met hetzelfde smoesje. De mails die ze sturen worden elke dag door een ander geschreven maar de tekst is ongeveer hetzelfde. Ze spelen dus duidelijk een spelletje.
In de voorwaarden van Paypal staat dat als een rekeninghouder zich niet aan de voorwaarden houd, de rekeninghouder nog een kans krijgt om het geld eraf te halen en daarna wordt de rekening opgeheven.
Ik heb een kopie van de voorwaarden gemaild maar ze kijken daar gemakshalve overheen. Zij houden zich dus niet aan hun eigen voorwaarden. Ik ga niets meer bevestigen dus ik houd me niet meer aan de voorwaarden.
Omdat ze mijn geld vasthouden om een niet wettige reden ben ik van plan om volgende week aangifte te gaan doen wegens diefstal.
Het is een spelletjes wat ze met mij spelen en ze werken er hard aan om mij zoveel mogelijk te traineren en te chanteren.
Intussen heb ik de voorwaarden en de mailwisseling uitgeprint zodat ik volgende week ook de jurist die ik wil inschakelen van bewijs kan voorzien.
Via dit forum wil ik dit verhaal kwijt als waarschuwing voor een ieder die met Paypal werkt of ermee in zee wil gaan. Ze hebben je geld vast en spelen, als zij dat willen, gewoon spelletjes met je.
Weet als extra dat ik al bijna vijf jaar een rekening bij Paypal heb en die ook in de webwinkel heb gebruikt. Maandag heb ik wel de module in de webwinkel direct verwijderd omdat ik niets meer met het geld op de rekening kan doen.
Ik weet nu even niet goed wat de beste stap is om Paypal te dwingen mijn geld terug te geven. Het is juridisch niet verantwoord om de mailwisseling hier te publiceren anders zou je nog lekker kunnen lachen om de stupiditeit van die medewerkers. Ik geloof trouwens dat het maar een medewerker is die steeds een andere naam gebruikt.
Wat vinden jullie?