Twee keer een lek aquarium
Geplaatst: 12 apr 2019 15:08
Sinds weken heb ik problemen met de Nederlandse Zooplus
Mijn aquarium dat nog onder garantie viel was lek... nou lichte schade in huis, maar ik dacht fijn dat het nog onder garantie valt!
Na weken wachten en wel 20 keer Zooplus te contracten en water soppen (want ik had geen reserve aquarium voor mijn visjes)
Kreeg ik eindelijk een nieuwe!
Nou blij dus, visjes snel overgezet!
Maar het was niet van lange duur.... het nieuwe aquarium was nog lekker dan het oude... enorme schade aan mijn kast waar het opstond, aan mijn laminaat en nog een andere kast die met de poten in het water stond....
En kreeg ik notabene ook nog een rekening gepresenteerd (in het Duits!) terwijl ik nog garantie had.
Nou... ik ben dus begin deze week opnieuw beginnen opnemen dat mijn nieuwe aquarium zo lek was, maar nu dagen later en een 15 contact pogingen later, heb ik niks bereik!! Ze doen gewoon niks!
Zojuist kreeg ik een mail dat ik een foto van het aquarium moest doorsturen terwijl dat uiteraard het eerste was wat ik gedaan heb!
Nu zit ik hier met een beschadigde kast en vloer.... en de kast waar het aquarium op stond staat buiten voor het stort
En het ergste, mijn vissen staan in een emmer
Ik heb hun ook gevraagd of ze willen dat mijn visjes moeten sterven...? Maar daar reageren ze totaal niet op...
Ik ben totaal overstuur van deze situatie!
Mijn aquarium dat nog onder garantie viel was lek... nou lichte schade in huis, maar ik dacht fijn dat het nog onder garantie valt!
Na weken wachten en wel 20 keer Zooplus te contracten en water soppen (want ik had geen reserve aquarium voor mijn visjes)
Kreeg ik eindelijk een nieuwe!
Nou blij dus, visjes snel overgezet!
Maar het was niet van lange duur.... het nieuwe aquarium was nog lekker dan het oude... enorme schade aan mijn kast waar het opstond, aan mijn laminaat en nog een andere kast die met de poten in het water stond....
En kreeg ik notabene ook nog een rekening gepresenteerd (in het Duits!) terwijl ik nog garantie had.
Nou... ik ben dus begin deze week opnieuw beginnen opnemen dat mijn nieuwe aquarium zo lek was, maar nu dagen later en een 15 contact pogingen later, heb ik niks bereik!! Ze doen gewoon niks!
Zojuist kreeg ik een mail dat ik een foto van het aquarium moest doorsturen terwijl dat uiteraard het eerste was wat ik gedaan heb!
Nu zit ik hier met een beschadigde kast en vloer.... en de kast waar het aquarium op stond staat buiten voor het stort
En het ergste, mijn vissen staan in een emmer
Ik heb hun ook gevraagd of ze willen dat mijn visjes moeten sterven...? Maar daar reageren ze totaal niet op...
Ik ben totaal overstuur van deze situatie!