storing vaste telefonie kpn
Geplaatst: 13 apr 2019 14:03
Sinds 8 maart is mijn vaste telefoon KPN afgesloten.
Ik heb hierover 4 keer met KPN klantenservice gebeld. De laatste keer werd er gezegd dat er een vergunning bij de gemeente moest worden aangevraagd. Ik heb een brief geschreven naar klantenservice KPN drie keer is er gebeld naar mobile telefoon vriend. Op 30 maart werd er gezegd dat er 1 april een vergunning werd aangevraagd aan de gemeente Amsterdam, (mijn woonplaats) om de weg open te mogen breken. Daarna niets meer gehoord. Wel is het abonnementsgeld automaties afgeschreven.
Als ik mijn postcode doorgeef op de website van kpn wordt er gezegd dat er geen storingen zijn in mijn postcode gebied.
Wat kan ik aan deze situatie doen? Omdat ik slechthorend ben ben ik afhankelijk van een speciale (vaste) telefoon.
Ik heb hierover 4 keer met KPN klantenservice gebeld. De laatste keer werd er gezegd dat er een vergunning bij de gemeente moest worden aangevraagd. Ik heb een brief geschreven naar klantenservice KPN drie keer is er gebeld naar mobile telefoon vriend. Op 30 maart werd er gezegd dat er 1 april een vergunning werd aangevraagd aan de gemeente Amsterdam, (mijn woonplaats) om de weg open te mogen breken. Daarna niets meer gehoord. Wel is het abonnementsgeld automaties afgeschreven.
Als ik mijn postcode doorgeef op de website van kpn wordt er gezegd dat er geen storingen zijn in mijn postcode gebied.
Wat kan ik aan deze situatie doen? Omdat ik slechthorend ben ben ik afhankelijk van een speciale (vaste) telefoon.