DailyHealthShop.nl, ook bekend als NuGezond.com en Gezondextra.nl levert niet
Geplaatst: 15 apr 2019 21:00
Online bestelling van € 110,56 geplaatst op 28-11-2018 en betaald via Ideal. Leverantie heeft niet plaatsgevonden. Diverse mails verstuurd, zonder reactie. Telefonisch contact geweest op 14-12-2018. Afgesproken – na flink aandringen – dat bestelling wordt geannuleerd en bedrag retour wordt gestort. Dit is bevestigd via email.
Op 19-12-2018 e-mail verstuurd met waarschuwing dat als ik het bedrag niet binnen 2 dagen ontvang, ik contact opneem met andere instanties. Er is geen bedrag retour ontvangen. Er is ook geen reactie ontvangen.
Op 27-12-2018 weer gebeld. Gevraagd waar het bedrag blijft. Wordt aangegeven dat actie bij boekhouding ligt. Gemeld dat we anders aangifte bij de politie doen. Antwoord was “Prima, fijne dag” en heeft opgehangen.
Op 27-12-2018 aangifte bij de politie gedaan.
Op dit moment voldoet mijn aangifte nog niet aan de afgesproken criteria voor het opstarten van een opsporingsonderzoek. Wellicht is het bedrag niet hoog genoeg en/of zijn niet genoeg aangiftes bij de politie gedaan. Ik begrijp het niet. Ik heb alle bewijsstukken en toch is het niet genoeg.
Ik heb ook eerder mijn klacht via ConsuWijzer.nl, FraudeHelpDesk.nl, Klacht.nl en KlachtenKompas.nl bekend gemaakt, maar helaas zonder resultaat.
De bank kan mij ook niet helpen omdat ik via Ideal heb betaald. Als consument ben je dus helemaal niet beschermd als je via Ideal betaalt.
Bedrijf blijkt een achtergrond met vergelijkbare fraude problemen te hebben; te vinden via Google/internet.
Bedrijf gebruikt meerdere namen/websites, maar de rekeninghouder is ZeroTen Holding BV.
DailyHealthShop.nl
Nugezond.com
Gezondextra.nl
Telefoon: [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator] (als er wordt opgenomen, telefoonnummer is inmiddels van website verwijderd)
Mail: [email protected] (ze zijn zeer slecht bereikbaar en reageren niet op mail)
Oproep: mensen met een soortgelijke ervaring, doe aangifte bij de politie! Dat is de enige manier om dit bedrijf in beeld te krijgen bij de instanties.
Op 19-12-2018 e-mail verstuurd met waarschuwing dat als ik het bedrag niet binnen 2 dagen ontvang, ik contact opneem met andere instanties. Er is geen bedrag retour ontvangen. Er is ook geen reactie ontvangen.
Op 27-12-2018 weer gebeld. Gevraagd waar het bedrag blijft. Wordt aangegeven dat actie bij boekhouding ligt. Gemeld dat we anders aangifte bij de politie doen. Antwoord was “Prima, fijne dag” en heeft opgehangen.
Op 27-12-2018 aangifte bij de politie gedaan.
Op dit moment voldoet mijn aangifte nog niet aan de afgesproken criteria voor het opstarten van een opsporingsonderzoek. Wellicht is het bedrag niet hoog genoeg en/of zijn niet genoeg aangiftes bij de politie gedaan. Ik begrijp het niet. Ik heb alle bewijsstukken en toch is het niet genoeg.
Ik heb ook eerder mijn klacht via ConsuWijzer.nl, FraudeHelpDesk.nl, Klacht.nl en KlachtenKompas.nl bekend gemaakt, maar helaas zonder resultaat.
De bank kan mij ook niet helpen omdat ik via Ideal heb betaald. Als consument ben je dus helemaal niet beschermd als je via Ideal betaalt.
Bedrijf blijkt een achtergrond met vergelijkbare fraude problemen te hebben; te vinden via Google/internet.
Bedrijf gebruikt meerdere namen/websites, maar de rekeninghouder is ZeroTen Holding BV.
DailyHealthShop.nl
Nugezond.com
Gezondextra.nl
Telefoon: [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator] (als er wordt opgenomen, telefoonnummer is inmiddels van website verwijderd)
Mail: [email protected] (ze zijn zeer slecht bereikbaar en reageren niet op mail)
Oproep: mensen met een soortgelijke ervaring, doe aangifte bij de politie! Dat is de enige manier om dit bedrijf in beeld te krijgen bij de instanties.