LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies gevraagd voor uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30916
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Advies gevraagd voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door witte angora »

kweenie schreef:
22 apr 2019 21:44
Bij een crematie kan een stofzuigertje nog wel handig zijn voor de as :D
:lol: :lol: :mrgreen:

JansB63
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2011 17:55

Re: Advies gevraagd voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door JansB63 »

kan ik doorgaan met uitvaart verzekering van yarden of moet ik naar een ander, kreeg ook een antwoord van yarden,

Wij begrijpen uw ongerustheid. Graag geef ik u meer informatie.

U blijft verzekerd voor de uitvoering van uw uitvaart. Het is voor verzekeraars noodzakelijk dat ze voldoende buffers hebben om tegenvallers op te kunnen vangen. De overheid stelt sinds enkele jaren extra hoge eisen aan deze reserves.

Het is juist dat de solvabiliteit van Yarden Uitvaartverzekeringen onder druk staat. Dat heeft enerzijds met de opbouw van onze portefeuille te maken en anderzijds met de voortdurend lage rente en de SII-regelgeving die erg ongunstig uitpakt. Op dit moment werkt Yarden aan de versterking van haar solvabiliteit. Daarbij benadrukt Yarden dat het hier uitsluitend om de solvabiliteit gaat. De eerder genoemde ontwikkelingen veroorzaken geen druk op de liquiditeit.

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Advies gevraagd voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Moneyman »

Die versterking van de solvabiliteit levert wel vervelende consequenties op voor de verzekerden:
https://www.nu.nl/geldzaken/5959109/fin ... vaart.html

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Advies gevraagd voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door scontra »

Moneyman schreef:
02 jul 2019 08:52
Die versterking van de solvabiliteit levert wel vervelende consequenties op voor de verzekerden:
https://www.nu.nl/geldzaken/5959109/fin ... vaart.html
Het 'lijken' net de pensioenfondsen, maar dan pas van toepassing als het pensioen beëindigd wordt ! :oops:

Ridder777

Re: Advies gevraagd voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik zit nu bij Dela, en mijn vriendin en dochter ook.
Ik heb het geluk dat me pa nog steeds voor mij betaald.
Yarden laat ik rusten!!

Gesloten