Pagina 1 van 1

Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 24 apr 2019 14:45
door Sas 3
Door overlijden familielid geconfronteerd met een regelmatige bank afschrijving voor een bedrijf Care.com welke diensten zou aanbieden voor bemiddeling o.a. huishoudelijke hulp. Geen telefonische contact met bedrijf mogelijk …………
(Nooit een hulp aangemeld cq hulp via hen ontvangen)
Op e mail na aanvankelijk een 1e reactie, daarna geen contact meer , afmelding mogelijk, contract alleen telefonisch terwijl er geen telefoon verbinding mogelijk is ,raar,raar

Wie ook ervaring mee? op internet veel negatieve reacties

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 24 apr 2019 14:51
door Lady1234
Dit staat op hun site

Care.com Europe GmbH
Rotherstrasse 19
10245 Berlin

Tel: 0800 020 2762
Fax: +493029363899
E-mail: [email protected]

Blokkeer die incasso’s .

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 25 apr 2019 10:55
door Sas 3
Kan wel voor toekomst afschrijvingen blokkeren, laatste was febr.2019 misschien nog te storneren.

Wellicht in verleden voor iets betaald wat niet is geleverd/uitgevoerd?.
De vraag is of meer mensen ervaringen met dit *bedrijf* van doen hebben?

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 25 apr 2019 11:12
door Lowieze
U kunt toch een brief naar het door Lady1234 gegeven adres sturen en het lidmaatschap beëindigen, wel alle gegevens vermelden van degene die lid was hiervan.
Het kan zijn dat uw familielid zich wel had opgegeven als lid, maar er verder nooit gebruik van heeft gemaakt.

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 25 apr 2019 11:17
door StevieNL81
Er zijn inderdaad op TrustPilot voldoende beoordelingen te vinden, welke vooral gaan over de (on)mogelijkheid om op te zeggen. Linkje: https://nl.trustpilot.com/review/care.com
Daar benoemen ze ook de mogelijkheid te "downgraden" door in te loggen op het account.

Het is een platform welke vraag en aanbod samen zou moeten brengen.
Het beschikbaar stellen van dat platform is hun dienst, en dat lijken ze te doen.
Dat u/ de persoon die zich had ingeschreven geen gebruik maakt van het platform is onvoldoende om te stellen dat er iets niet is geleverd/uitgevoerd.

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 25 apr 2019 14:58
door criticus2
formeel eindigt een overeenkomst toch door overlijden , dus zou ze bericht sturen van het overlijden.

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 11 mei 2019 20:37
door Sas 3
Een keer contact per e mail,daarop om nadere gegevens omtrent mogelijk account gevraagd, ook gemeld dat betrokkene is overleden, tot op heden niets meer terug ontvangen??

Lijkt ter toch op dat je bij Care.com alleen maar in kan inschrijven ,geld wordt per kwartaal afgeschreven, (automatisch) ,geen bemiddeling/diensten waargenomen , niet mogelijk af te melden....?inlichtingen te verkrijgen?

Re: Ervaringen met Care.com

Geplaatst: 11 mei 2019 20:58
door Komkommertijd
Na terug halen geld via jou bank deze blokkeren na meerdere keren afschrijven en terug moeten halen.