NLE is klantonvriendelijk en onbereikbaar
Geplaatst: 28 apr 2019 13:20
Vanaf 21 februari zijn wij verhuisd, een maand eerder hadden wij dit aan NLE gemeld en bevestigd dat wij akkoord waren met omzetting van 100 mbps internet/tv/bellen naar 100 mbps glasvezel internet en bellen.
Tussendoor nog allerlei vreemde mails gehad en nog een keer gebeld door een medewerker alles zou goed komen op 21 februari zou een monteur de glasvezel aansluiten er moest een nt2 kastje gemonteerd worden de rest van de apperatuur konden wij meenemen.
Op 20 februari een mail gestuurd met de vraag hoe laat de monteur ongeveer zou komen omdat wij dat aan het verhuizen waren (geen reactie).
Op 21 februari in de middag gebeld (kregen geen gehoor meer dan een uur aan de lijn blijven hangen met een bandje "het is op het moment heel druk blijft u aan de lijn"). Andere contact mogelijkheid was er niet dus maar een mail gestuurd u raadt het al geen reactie.
Nogmaals gebeld diverse keren wederom het zelfde bandje. Zoon heeft gebeld vrijdagavond kreeg iemand van de verkoop aan de lijn wij zouden zaterdag gebeld worden door een techneut (wederom niets gehoord). Uiteindelijk werden wij door NLE gebeld de woensdag er na naar aanleiding van onze mail van 21 februari (wij zaten dus al bijna een week zonder internet/tv/bellen). U bent volgens ons al aangesloten op 20mbps internet, waarop ik antwoordde ik heb het zelf al geprobeerd maar niets werkt en bovendien ik wil 100 mbps glasvezel die ik besteld heb. Dat kon niet ik moest eerst op coax aangesloten worden en daarna op glasvezel, waarop ik verzocht laat dan maar een monteur langskomen, na veel heen en weer gebakkelei waar ik vroeg dan maar om een leidinggevende (werd dus niet gedaan) werd na overleg besloten toch een monteur te sturen op vrijdagmiddag. De hele middag thuis zitten wachten voor niets en maar weer gebeld naar technische dienst bekende bandje na een uur de verkoop gebeld kan er niets mee ik zal u doorverbinden (ja maar aub niet met dat bandje zei ik nog.... u raadt het al weer een half uur aan de lijn gewacht) wederom de verkoop gebeld, kreeg een ander die zei praktisch hetzelfde waarop ik het maar opgegeven heb.
Die zelfde avond 1 maart (dus al 2 weken zonder internet/tv/bellen opgezegd met uitleg, ik zou een mail krijgen direct met een bevestiging (niet gekregen uiteraard, dus zelf maar een mail gestuurd) .
IK ben nu een tevreden klant bij KPN die alles wel keurig geregeld heeft.
Na geschreven te hebben geen incasso's meer te willen ontvangen en geen rekening te willen betalen omdat zij niet geleverd hebben, niet bereikbaar waren en 2x afspraken niet nagekomen waren sturen zij toch rekeningen, aanmaningen en incasso kosten waarop ik ook een rekening naar NLE gestuurd heb met als antwoord dat ik geen enkele rekening meer accepteer van na 21 februari en zij van mij een rekening krijgen voor 5 uur kosten en 7 uur telefoonkosten. Helaas is het verhaal nog niet over wat een slechte provider !!!
TROS RADAR kunnen julie mij helpen dit proces van NLE te stoppen
Tussendoor nog allerlei vreemde mails gehad en nog een keer gebeld door een medewerker alles zou goed komen op 21 februari zou een monteur de glasvezel aansluiten er moest een nt2 kastje gemonteerd worden de rest van de apperatuur konden wij meenemen.
Op 20 februari een mail gestuurd met de vraag hoe laat de monteur ongeveer zou komen omdat wij dat aan het verhuizen waren (geen reactie).
Op 21 februari in de middag gebeld (kregen geen gehoor meer dan een uur aan de lijn blijven hangen met een bandje "het is op het moment heel druk blijft u aan de lijn"). Andere contact mogelijkheid was er niet dus maar een mail gestuurd u raadt het al geen reactie.
Nogmaals gebeld diverse keren wederom het zelfde bandje. Zoon heeft gebeld vrijdagavond kreeg iemand van de verkoop aan de lijn wij zouden zaterdag gebeld worden door een techneut (wederom niets gehoord). Uiteindelijk werden wij door NLE gebeld de woensdag er na naar aanleiding van onze mail van 21 februari (wij zaten dus al bijna een week zonder internet/tv/bellen). U bent volgens ons al aangesloten op 20mbps internet, waarop ik antwoordde ik heb het zelf al geprobeerd maar niets werkt en bovendien ik wil 100 mbps glasvezel die ik besteld heb. Dat kon niet ik moest eerst op coax aangesloten worden en daarna op glasvezel, waarop ik verzocht laat dan maar een monteur langskomen, na veel heen en weer gebakkelei waar ik vroeg dan maar om een leidinggevende (werd dus niet gedaan) werd na overleg besloten toch een monteur te sturen op vrijdagmiddag. De hele middag thuis zitten wachten voor niets en maar weer gebeld naar technische dienst bekende bandje na een uur de verkoop gebeld kan er niets mee ik zal u doorverbinden (ja maar aub niet met dat bandje zei ik nog.... u raadt het al weer een half uur aan de lijn gewacht) wederom de verkoop gebeld, kreeg een ander die zei praktisch hetzelfde waarop ik het maar opgegeven heb.
Die zelfde avond 1 maart (dus al 2 weken zonder internet/tv/bellen opgezegd met uitleg, ik zou een mail krijgen direct met een bevestiging (niet gekregen uiteraard, dus zelf maar een mail gestuurd) .
IK ben nu een tevreden klant bij KPN die alles wel keurig geregeld heeft.
Na geschreven te hebben geen incasso's meer te willen ontvangen en geen rekening te willen betalen omdat zij niet geleverd hebben, niet bereikbaar waren en 2x afspraken niet nagekomen waren sturen zij toch rekeningen, aanmaningen en incasso kosten waarop ik ook een rekening naar NLE gestuurd heb met als antwoord dat ik geen enkele rekening meer accepteer van na 21 februari en zij van mij een rekening krijgen voor 5 uur kosten en 7 uur telefoonkosten. Helaas is het verhaal nog niet over wat een slechte provider !!!
TROS RADAR kunnen julie mij helpen dit proces van NLE te stoppen