Hotels.com versus CenterParcs
Geplaatst: 10 mei 2019 11:36
Hi allen,
Er vanuitgaande dat ik dikke pech heb toch even de volgende casus:
In Maart kon ik via Hotels.com een boeking maken bij Center Parcs Zandvoort voor wat hopelijk het eerste F1 weekend gaat worden. Deze boeking is bevestigd.
Nu weigert CP ineens de boeking te honoreren, en geven ze aan hotels.com aan dat ze dat weekend gesloten zijn ivm inventarisatie. Onzin, wat ook hun eigen klantenservice bevestigd... Want ze willen de huisjes gewoon tegen een hoger tarief wegzetten en pas nadat formeel bekend is of er een F1 komt.
De "herplaatsingsafdeling" van hotels.com zit in de US en geeft aan weinig te kunnen betekenen nu CP 2 maanden na boeking met deze reden komt en door de taalbarrière ze niet veel verder komen.
Ziet iemand een andere mogelijkheid om CP toch te dwingen de geaccepteerde boeking te honoreren?
Again.. Eigen verwachting is gewoon dikke pech.
Er vanuitgaande dat ik dikke pech heb toch even de volgende casus:
In Maart kon ik via Hotels.com een boeking maken bij Center Parcs Zandvoort voor wat hopelijk het eerste F1 weekend gaat worden. Deze boeking is bevestigd.
Nu weigert CP ineens de boeking te honoreren, en geven ze aan hotels.com aan dat ze dat weekend gesloten zijn ivm inventarisatie. Onzin, wat ook hun eigen klantenservice bevestigd... Want ze willen de huisjes gewoon tegen een hoger tarief wegzetten en pas nadat formeel bekend is of er een F1 komt.
De "herplaatsingsafdeling" van hotels.com zit in de US en geeft aan weinig te kunnen betekenen nu CP 2 maanden na boeking met deze reden komt en door de taalbarrière ze niet veel verder komen.
Ziet iemand een andere mogelijkheid om CP toch te dwingen de geaccepteerde boeking te honoreren?
Again.. Eigen verwachting is gewoon dikke pech.