DJI
Geplaatst: 13 mei 2019 19:33
Hoe is jullie ervaring met de support van DJI?
Heb een mavic air verzonden zonder assecoires. Deze had een error na de laatste firmware update, refresh werkte niet.
Conclusie DJI
NO WARRANTY: Crash damage. Liquid damage. Aircraft & gimbal damaged. Battery damaged. According to the assessment made by our Engineering staff it has been discovered that this unit is a Total Loss/is Water Damaged.
Gimbal en camera werkten gewoon goed voor verzending en geen accu mee verzonden. Toch is deze volgens DJI beschadigd............
En dan nog het volgende.
Please be informed that the original unit will not be sent back according to after-sales policy. We thank you for your understanding.
Mijn P4P plus is vorige week ook defect geraakt, dag ervoor nog gevlogen volgende dag gimbal motor overload error. Deze is nu ook daar ik houd mijn hart vast.
Heb een mavic air verzonden zonder assecoires. Deze had een error na de laatste firmware update, refresh werkte niet.
Conclusie DJI
NO WARRANTY: Crash damage. Liquid damage. Aircraft & gimbal damaged. Battery damaged. According to the assessment made by our Engineering staff it has been discovered that this unit is a Total Loss/is Water Damaged.
Gimbal en camera werkten gewoon goed voor verzending en geen accu mee verzonden. Toch is deze volgens DJI beschadigd............
En dan nog het volgende.
Please be informed that the original unit will not be sent back according to after-sales policy. We thank you for your understanding.
Mijn P4P plus is vorige week ook defect geraakt, dag ervoor nog gevlogen volgende dag gimbal motor overload error. Deze is nu ook daar ik houd mijn hart vast.