Wish.com
Geplaatst: 30 mei 2019 15:14
#WISH.com. ooit van gehoord? Allerlei goedkope spulletjes vooral vanuit China. In december heb ik iets besteld maar de maat was 4x te groot. Via de chat heb ik geprobeerd te achterhalen hoe ik het pakje kon terugsturen. Wekenlang mails, chats, foto's opsturen etc..tot ik het opgegeven heb...Aan de kant van Wish heeft men per 14 februari alles afgesloten met de mededeling dat ik te laat was met betalen en dus geen restitutie kreeg.( en de hele discussie daarvoor was verdwenen). Honderd keer uitgelegd dat ik het nog niet betaald had maar het wilde terug sturen...weken niets gehoord, afgelopen week een dwangbevel dat ik niet betaald had en dat er acties op zou staan als ik dat niet onmiddellijk deed. Klarna, de betaalpartij gebeld uitgelegd maar de medewerker bleef om een "vraagnummer" vragen waar ik nog nooit van gehoord had maar waar zij zonder niets voor mij kon doen..".ik moest de spullen maar weggeven".zei ze.... Omdat ze zo vriendelijk was om de termijn op te schuiven heb ik toch weer pogingen ondernomen om de boel te regelen. Na vele mails, die door medewerkers kennelijk niet gelezen worden, antwoorden waar ik niets mee kan, kreeg ik de slot mail dat het heel jammer was dat ik een slechte ervaring met hen had gehad maar dat zij niets meer voor me konden doen...dat is Wish! Krijg het er van aan mn hart! Heb de mails bewaard zodat ik die later nog kan laten zien als bewijs van hoe stupide de medewerkers van dit bedrijf hun werk doen.