Pagina 1 van 1

Wish.com

Geplaatst: 30 mei 2019 15:14
door edith59
#WISH.com. ooit van gehoord? Allerlei goedkope spulletjes vooral vanuit China. In december heb ik iets besteld maar de maat was 4x te groot. Via de chat heb ik geprobeerd te achterhalen hoe ik het pakje kon terugsturen. Wekenlang mails, chats, foto's opsturen etc..tot ik het opgegeven heb...Aan de kant van Wish heeft men per 14 februari alles afgesloten met de mededeling dat ik te laat was met betalen en dus geen restitutie kreeg.( en de hele discussie daarvoor was verdwenen). Honderd keer uitgelegd dat ik het nog niet betaald had maar het wilde terug sturen...weken niets gehoord, afgelopen week een dwangbevel dat ik niet betaald had en dat er acties op zou staan als ik dat niet onmiddellijk deed. Klarna, de betaalpartij gebeld uitgelegd maar de medewerker bleef om een "vraagnummer" vragen waar ik nog nooit van gehoord had maar waar zij zonder niets voor mij kon doen..".ik moest de spullen maar weggeven".zei ze.... Omdat ze zo vriendelijk was om de termijn op te schuiven heb ik toch weer pogingen ondernomen om de boel te regelen. Na vele mails, die door medewerkers kennelijk niet gelezen worden, antwoorden waar ik niets mee kan, kreeg ik de slot mail dat het heel jammer was dat ik een slechte ervaring met hen had gehad maar dat zij niets meer voor me konden doen...dat is Wish! Krijg het er van aan mn hart! Heb de mails bewaard zodat ik die later nog kan laten zien als bewijs van hoe stupide de medewerkers van dit bedrijf hun werk doen.

Re: Wish.com

Geplaatst: 30 mei 2019 17:12
door NeoDutchio
Tja, alles heeft zijn prijs, ook service en garantie. Terug sturen naar China kan altijd, echter zal de transportkosten de kosten van aanschaf overstijgen.
De volgende keer maar gewoon bij Nederlandse winkels bestellen. Hier is namelijk alles netjes geregeld omtrent garantie en herroeping. In China gaat het er iets anders aan toe.

Re: Wish.com

Geplaatst: 30 mei 2019 22:38
door Brainless
Na vele mails, die door medewerkers kennelijk niet gelezen worden, antwoorden waar ik niets mee kan, kreeg ik de slot mail dat het heel jammer was dat ik een slechte ervaring met hen had gehad maar dat zij niets meer voor me konden doen...dat is Wish! Krijg het er van aan mn hart! Heb de mails bewaard zodat ik die later nog kan laten zien als bewijs van hoe stupide de medewerkers van dit bedrijf hun werk doen.
Beste TS,
Wish kan ook weinig voor u doen, u moet bij de verkoper zijn.
Elke verkoper heeft zijn eigen manieren van garantie/terug zenden/geld terug enz.

Wish is een marktplaats waar heel veel handelaren/winkels hun spullen verkopen.
Daarom moet u degene aanspreken bij wie u de betreffende spullen hebt besteld.
https://zakelijk.infonu.nl/diversen/188 ... -wish.html

Re: Wish.com

Geplaatst: 30 mei 2019 22:44
door StevieNL81
Klarna heeft vorige maand in een ander topic over Wish gereageerd... Hopelijk laten ze nu ook iets horen.

viewtopic.php?f=69&t=173989&p=2670605&h ... a#p2670605