Problemen met KPN aanvraag internet/ tv in nieuwbouw
Geplaatst: 06 jun 2019 17:06
Eind februari ben ik begonnen met een aanvraag voor internet en tv in onze nieuwbouw woning. Omdat wij altijd KPN hebben gehad, willen wij ook nu door met KPN.
Ik ben ondertussen als maanden bezig en KPN krijgt het maar niet voor elkaar om het te regelen.
Ik weet niet meer wat ik moet...en voel me alles behalve geholpen en gehoord.
De aanvraag voor een nieuw aabonnement was niet moeilijk, iedereen wil je helpen.
Het lijkt erop dat er een probleem is ontstaan omdat er nog geen voedingskabel in onze straat ligt. Eind februari is de aanvraag in mijn aansluitingen gedaan en kort daarna heb ik een aanvraag tot abonnement ingediend. Echter kwam KPN er blijkbaar pas rond april/ mei achter dat de voorzieningen in de straat niet volledig waren.
En toen begon de ellende helemaal. Ten eerste heeft KPN aan mij gevraagd wat er in de straat ligt. Ze doen het overkomen alsof ik moet weten wat er wel en niet in de straat ligt qua kabels etc.
Ze weten nu al even dat er geen voeding ligt... maar niemand kan mij iets vertellen over een planning, wanneer er wat gebeurd. Iedereen verwijst naar elkaar. KPN backoffice, netwerkbeheer, een onderaannemer die de boel moet leggen. Ik heb iedereen gesproken en iedere keer krijg ik te horen dat ze het niet weten, dat een andere onderdeel van KPN dat moet doen of wat dan ook.
Op een bepaald moment al een klacht ingediend, maar in het telefoontje wat daarop volgde kreeg ik enkel te horen "het is een langdurig proces mw"....
Misschien is er een hele logische reden te bedenken waarom iets nog niet gerealiseerd kan worden. Maar niemand zoekt dat uit.. iedereen wijst naar elkaar en ze doen niks!!!!! En als je dan zelf probeert mee te denken met een oplossing of verklaring reageert er niemand. Ze blijven wijzen en verwijzen.
Als ik dan vraag om een leidinggevende te spreken dan mag dat niet volgens de regels...…
Ik voel me zo niet gehoord. En misschien vind ik dat nog wel het ergste.... ik krijg altijd de deur in mijn gezicht met iemand die mij helaas niet kan helpen. Als er maar 1 iemand even wil luisteren en daadwerkelijk actie wil ondernemen maar nee service en klantgericht werken... dat staat niet in het protocol van KPN.
Ik weet niet meer wat te doen.... hoe kom ik in contact met iemand die wel wat kan regelen en mij echt kan helpen????
Ik ben ondertussen als maanden bezig en KPN krijgt het maar niet voor elkaar om het te regelen.
Ik weet niet meer wat ik moet...en voel me alles behalve geholpen en gehoord.
De aanvraag voor een nieuw aabonnement was niet moeilijk, iedereen wil je helpen.
Het lijkt erop dat er een probleem is ontstaan omdat er nog geen voedingskabel in onze straat ligt. Eind februari is de aanvraag in mijn aansluitingen gedaan en kort daarna heb ik een aanvraag tot abonnement ingediend. Echter kwam KPN er blijkbaar pas rond april/ mei achter dat de voorzieningen in de straat niet volledig waren.
En toen begon de ellende helemaal. Ten eerste heeft KPN aan mij gevraagd wat er in de straat ligt. Ze doen het overkomen alsof ik moet weten wat er wel en niet in de straat ligt qua kabels etc.
Ze weten nu al even dat er geen voeding ligt... maar niemand kan mij iets vertellen over een planning, wanneer er wat gebeurd. Iedereen verwijst naar elkaar. KPN backoffice, netwerkbeheer, een onderaannemer die de boel moet leggen. Ik heb iedereen gesproken en iedere keer krijg ik te horen dat ze het niet weten, dat een andere onderdeel van KPN dat moet doen of wat dan ook.
Op een bepaald moment al een klacht ingediend, maar in het telefoontje wat daarop volgde kreeg ik enkel te horen "het is een langdurig proces mw"....
Misschien is er een hele logische reden te bedenken waarom iets nog niet gerealiseerd kan worden. Maar niemand zoekt dat uit.. iedereen wijst naar elkaar en ze doen niks!!!!! En als je dan zelf probeert mee te denken met een oplossing of verklaring reageert er niemand. Ze blijven wijzen en verwijzen.
Als ik dan vraag om een leidinggevende te spreken dan mag dat niet volgens de regels...…
Ik voel me zo niet gehoord. En misschien vind ik dat nog wel het ergste.... ik krijg altijd de deur in mijn gezicht met iemand die mij helaas niet kan helpen. Als er maar 1 iemand even wil luisteren en daadwerkelijk actie wil ondernemen maar nee service en klantgericht werken... dat staat niet in het protocol van KPN.
Ik weet niet meer wat te doen.... hoe kom ik in contact met iemand die wel wat kan regelen en mij echt kan helpen????