Pagina 1 van 1

Ervaringen met Vrijeverhuur.nl?

Geplaatst: 10 jun 2019 12:25
door avanwijk3773
Vrijeverhuur.nl leren kennen als zeer onbetrouwbaar
- stuurt een incassobureau, NDA incasso, zonder formele aankondiging, verzoek om te betalen, bellen niet, sturen geen brief en ineens moet je van alles betalen
- mail zat in de spam
- betaald en beklag gedaan, totaal geen respons gekregen op mijn klachten, nog van vrijeverhuur nog van NDA incasso die de klacht zou doorsturen.

Verder doen ze niets voor je alleen geld vangen.

Ben benieuwd naar meer ervaringen....zijn er ook positieve? Tot nog toe niet kunnen vinden.

Let in elk geval goed op bij dergelijke sites, zijn er ook positieve verhuurders?

Die wel iets doen?

Re: Ervaringen met Vrijeverhuur.nl?

Geplaatst: 10 jun 2019 16:32
door Lady1234
Maar bent u daar een abonnement of zo aangegaan?

Het is wel een bekende naam.

huren-f18/vrijeverhuur-nl-t55129.html#p704792

Re: Ervaringen met Vrijeverhuur.nl?

Geplaatst: 12 jun 2019 08:57
door berndv
avanwijk3773 schreef:
10 jun 2019 12:25
Vrijeverhuur.nl leren kennen als zeer onbetrouwbaar
- stuurt een incassobureau, NDA incasso, zonder formele aankondiging, verzoek om te betalen, bellen niet, sturen geen brief en ineens moet je van alles betalen
Wat zou er formeel aangekondigd moeten worden alvorens een incassobureau ingeschakeld wordt dan? Men mag in principe er al voor kiezen om de factuur te laten innen door een incassobureau, het heet immers een incassobureau geen achterstallig incassobureau, echter kiezen de meeste bedrijven er voor om het voortraject zelf te doen. De stappen die genomen moeten worden voor een vordering zijn voor iedereen gelijk, ook voor incassobureaus.

De bedragen die "ineens" moet betalen, zijn dat bedragen die niet vooraf overeengekomen zijn? In dat geval zijn ze dan wellicht niet netjes, maar ik lees nergens dat u "netjes" betaald heeft toen u moest betalen, dus op dit moment heb ik wel zo mijn idee aan welke zijde de onbetrouwbaarheid zich bevind.
avanwijk3773 schreef:
10 jun 2019 12:25
- mail zat in de spam
De mail zat in uw spam, dat is iets dat uw mail(provider) doet, niet vrijeverhuur.nl, dus als u te laat bent geweest met betalen hierdoor, zult u bij uw mail(provider) moeten zijn en niet bij vrijeverhuur, u was zo te lezen achter met betalen, terwijl zij zo te lezen dus wel een verzoek tot betaling gestuurd hebben.
avanwijk3773 schreef:
10 jun 2019 12:25
- betaald en beklag gedaan, totaal geen respons gekregen op mijn klachten, nog van vrijeverhuur nog van NDA incasso die de klacht zou doorsturen.
Wat heeft u betaald en wat was uw beklag? NOgmaals, tenzij ze bedragen in rekening brengen die u niet heeft overeengekomen bent u hier degene die verkeerd zat.