Lang wachten op refund Avis Budget Group na schade in Nieuw-Zeeland
Geplaatst: 11 jun 2019 11:31
Goedemorgen,
Wij zitten in een zeer vervelende situatie met autoverhuur bedrijf Avis Budget Group waarin we inmiddels een half jaar wachten op een refund vanuit Avis van $3000 NZD. In januari hebben we onze huuratuo in Nieuw Zeeland ingeleverd, met een kleine schade veroorzaakt door een derde partij. We moesten hiervoor $3000 voorschieten welke we binnen 2 weken teruggestort zouden krijgen, gezien de getekende papieren en volledige verzekering van de derde partij. Na deze twee weken hebben we vrijwel wekelijks contact opgenomen waarbij ons steeds werd belooft dat 'men er zsm op terug zou komen'. Helaas is dit tot op heden nog geen één keer gebeurd, niet alleen staat dit grote bedrag daardoor nog steeds open maar ook hebben we hierover nooit een terugkoppeling of update ontvangen. We hebben contact met de NZ-office, Nederlandse klantenservice, derde partij (welke aangeeft dat alles al lang is afgehandeld en betaald) en weten nu niet meer wat we moeten doen. Heeft er iemand tips?
Groet, Hanneke
Wij zitten in een zeer vervelende situatie met autoverhuur bedrijf Avis Budget Group waarin we inmiddels een half jaar wachten op een refund vanuit Avis van $3000 NZD. In januari hebben we onze huuratuo in Nieuw Zeeland ingeleverd, met een kleine schade veroorzaakt door een derde partij. We moesten hiervoor $3000 voorschieten welke we binnen 2 weken teruggestort zouden krijgen, gezien de getekende papieren en volledige verzekering van de derde partij. Na deze twee weken hebben we vrijwel wekelijks contact opgenomen waarbij ons steeds werd belooft dat 'men er zsm op terug zou komen'. Helaas is dit tot op heden nog geen één keer gebeurd, niet alleen staat dit grote bedrag daardoor nog steeds open maar ook hebben we hierover nooit een terugkoppeling of update ontvangen. We hebben contact met de NZ-office, Nederlandse klantenservice, derde partij (welke aangeeft dat alles al lang is afgehandeld en betaald) en weten nu niet meer wat we moeten doen. Heeft er iemand tips?
Groet, Hanneke