Gehuurde auto niet beschikbaar, alternatieve auto duurder
Geplaatst: 18 jun 2019 11:49
Goede morgen,
Ik had een auto gehuurd vanuit Nederland bij Eurocar Keddy onderdeel van Europcar van 13 mei t/m 21 mei 2019.
Het ging om een Citroen C3 voor een bedrag van 145,90 met afkoop eigen risico.
Je zou denken , zo dat is geregeld en klaar.
Aan gekomen in Nice ging ik me melden, en ik was de eerste in de lange rij. Een dame nam me papieren door en sprak slecht Engels en ik sprak slecht Frans. Op een gegeven moment begon de dame zover ik het kon volgen dat de prijs die ik had betaald niet voldoende was en de auto hadden ze ook niet. Ik stelde de vraag wat er mee was, nou de auto die er niet was moest ik een andere huren en de verzekering was ook niet goed en uiteindelijk kwam er een bedrag bij van 280,00 euro bovenop de al betaalde 145.90. Ik meld dat ik dit niet wilde en dat het hun probleem was. Toen sloeg het gesprek om de dame werd boos en de andere mensen wilde ook hun auto ophalen maar de tijd van het lange wachten werd in mijn schoenen geschoven. De mensen werden ook boos en begonnen op de balie te slaan en in verschillende talen te schreeuwen. Uiteindelijk heb ik de creditkaart er in gedaan en betaald met een hartslag van 200, ik moest met de spray onder me tong spuiten want ik kreeg een druk op mijn borst. De volgende dag heb ik gebeld met Europcar Nederland en deze meld dat dit niet kon en dat ik een brief moest schrijven naar het hoofdkantoor in Duitsland. Deze hebben in een reactie gemeld dat het was zoals het was. Ik vind dit oplichting eerste klas. Heb hun geschreven dat het voor 21 Juni geregeld moet zijn anders ga ik het melden op sociaal media en zeker naar Radar die al vaker hebben behandeld en uit gezonden. De hamvraag: kunt en wilt u me helpen aub, dit is schandelijk gewoon. ben ook bereid om dit persoonlijk op tv te komen toelichten want dit moet stoppen.
In afwachting van uw reactie,
PB ten Katen
Ik had een auto gehuurd vanuit Nederland bij Eurocar Keddy onderdeel van Europcar van 13 mei t/m 21 mei 2019.
Het ging om een Citroen C3 voor een bedrag van 145,90 met afkoop eigen risico.
Je zou denken , zo dat is geregeld en klaar.
Aan gekomen in Nice ging ik me melden, en ik was de eerste in de lange rij. Een dame nam me papieren door en sprak slecht Engels en ik sprak slecht Frans. Op een gegeven moment begon de dame zover ik het kon volgen dat de prijs die ik had betaald niet voldoende was en de auto hadden ze ook niet. Ik stelde de vraag wat er mee was, nou de auto die er niet was moest ik een andere huren en de verzekering was ook niet goed en uiteindelijk kwam er een bedrag bij van 280,00 euro bovenop de al betaalde 145.90. Ik meld dat ik dit niet wilde en dat het hun probleem was. Toen sloeg het gesprek om de dame werd boos en de andere mensen wilde ook hun auto ophalen maar de tijd van het lange wachten werd in mijn schoenen geschoven. De mensen werden ook boos en begonnen op de balie te slaan en in verschillende talen te schreeuwen. Uiteindelijk heb ik de creditkaart er in gedaan en betaald met een hartslag van 200, ik moest met de spray onder me tong spuiten want ik kreeg een druk op mijn borst. De volgende dag heb ik gebeld met Europcar Nederland en deze meld dat dit niet kon en dat ik een brief moest schrijven naar het hoofdkantoor in Duitsland. Deze hebben in een reactie gemeld dat het was zoals het was. Ik vind dit oplichting eerste klas. Heb hun geschreven dat het voor 21 Juni geregeld moet zijn anders ga ik het melden op sociaal media en zeker naar Radar die al vaker hebben behandeld en uit gezonden. De hamvraag: kunt en wilt u me helpen aub, dit is schandelijk gewoon. ben ook bereid om dit persoonlijk op tv te komen toelichten want dit moet stoppen.
In afwachting van uw reactie,
PB ten Katen