Mediamarkt vergoed misgelopen actie niet
Geplaatst: 22 jun 2019 14:58
op 11-5 ging mijn abonnement verlengen van tmobile via MediaMarkt zij hadden diverse acties.
op 27-5 toch de bestelling geannuleerd ivm met betere actie van samsung korting en cashback.
ik de bevestiging binnen op 28-5 en op 30-5 naar de winkel zij konden niet verlengen want de oude bestelling stond er nog in, toen naar huis contact gezocht met tmobile zij konden dit niet doen omdat het via online van MediaMarkt was afgehandeld. Toen weer naar de winkel alles uit gelegd de medewerker was wel betrokken en heeft ook zijn best gedaan.
op 1-6 weer naar de winkel want er was nog niks geregeld door MediaMarkt online ( wat een k Klantenservice voor online bestellingen )
bellen heeft geen effect en via de mail duurt de beantwoording minimaal 48 uur zo niet langer en er wordt gewoon niks geregeld.
uit eindelijk op 14-6 na veel bellen mailen en heel veel irritatie heeft de jongen in de winkel mij kunnen helpen om de geannuleerde bestelling van 27-5 er uit te krijgen.
Nu is dat geregeld maar ik ben wel alle acties misgelopen en de extra korting van 14 euro in totaal ben ik 89 euro misgelopen.
en zij komen aan met een evoucher van 15 euro wat schiet ik daar nu mee op na alle elende en frustratie.
Wat kan ik nog meer doen om mijn geld te krijgen.
op 27-5 toch de bestelling geannuleerd ivm met betere actie van samsung korting en cashback.
ik de bevestiging binnen op 28-5 en op 30-5 naar de winkel zij konden niet verlengen want de oude bestelling stond er nog in, toen naar huis contact gezocht met tmobile zij konden dit niet doen omdat het via online van MediaMarkt was afgehandeld. Toen weer naar de winkel alles uit gelegd de medewerker was wel betrokken en heeft ook zijn best gedaan.
op 1-6 weer naar de winkel want er was nog niks geregeld door MediaMarkt online ( wat een k Klantenservice voor online bestellingen )
bellen heeft geen effect en via de mail duurt de beantwoording minimaal 48 uur zo niet langer en er wordt gewoon niks geregeld.
uit eindelijk op 14-6 na veel bellen mailen en heel veel irritatie heeft de jongen in de winkel mij kunnen helpen om de geannuleerde bestelling van 27-5 er uit te krijgen.
Nu is dat geregeld maar ik ben wel alle acties misgelopen en de extra korting van 14 euro in totaal ben ik 89 euro misgelopen.
en zij komen aan met een evoucher van 15 euro wat schiet ik daar nu mee op na alle elende en frustratie.
Wat kan ik nog meer doen om mijn geld te krijgen.