Artikelen MediaMarkt blijken niet op voorraad ondanks vermelding op website
Geplaatst: 26 jun 2019 22:31
Afgelopen maandag een laptop, acer spin 5 en een aircooler, Tristar AT-5451, besteld. Beiden op voorraad en voor 23.30 uur besteld, de volgende dag bezorgd stond er op de website.
Vervolgens wordt er alleen een draadloze muis, die ik ook tegelijkertijd besteld had, bezorgd. Over de andere twee artikelen geen enkel bericht na de bestelbevestiging.
Zowel gisteren als vandaag meerdere keren een half uur!!! aan de telefoon in de wacht gestaan. Er werd niet gereageerd op e-mail en niet op de chat die ik gestart ben. Uiteindelijk vanavond iemand aan de telefoon gekregen. Die vertelde dat er een storing was die ook op de website staat (inderdaad gezien vanavond, maar in zeer kleine letters helemaal bovenaan de website) waardoor bezorgingen vertraagd zijn. Echter bleken toen ineens zowel de laptop als de aircooler niet meer voorradig te zijn. Dit is al idioot als beiden volgens de website voorradig waren, maar nog erger vind ik dat ik geen enkel bericht hierover ontvangen heb. Volgens de dame aan de telefoon is dit policy omdat ze afwachten of het artikel weer in voorraad komt. Maar dat kan ik mijn ogen écht niet als op de website staat dat het artikel de volgende dag bezorgd wordt.
Ik heb de gehele bestelling geannuleerd maar krijg hier niet direct een bevestigingsmail van. Deze krijg ik pas als de annulering is afgehandeld.Het is dus ook onduidelijk wanneer ik mijn geld terug krijg en het gaat niet om een klein bedrag.
Ik kan een klacht indienen maar dit blijkt alleen per post te kunnen.
Wat een enorm slechte service. Ik ben zeer boos en zal echt nooit meer iets online bestellen bij de Mediamarkt.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Vervolgens wordt er alleen een draadloze muis, die ik ook tegelijkertijd besteld had, bezorgd. Over de andere twee artikelen geen enkel bericht na de bestelbevestiging.
Zowel gisteren als vandaag meerdere keren een half uur!!! aan de telefoon in de wacht gestaan. Er werd niet gereageerd op e-mail en niet op de chat die ik gestart ben. Uiteindelijk vanavond iemand aan de telefoon gekregen. Die vertelde dat er een storing was die ook op de website staat (inderdaad gezien vanavond, maar in zeer kleine letters helemaal bovenaan de website) waardoor bezorgingen vertraagd zijn. Echter bleken toen ineens zowel de laptop als de aircooler niet meer voorradig te zijn. Dit is al idioot als beiden volgens de website voorradig waren, maar nog erger vind ik dat ik geen enkel bericht hierover ontvangen heb. Volgens de dame aan de telefoon is dit policy omdat ze afwachten of het artikel weer in voorraad komt. Maar dat kan ik mijn ogen écht niet als op de website staat dat het artikel de volgende dag bezorgd wordt.
Ik heb de gehele bestelling geannuleerd maar krijg hier niet direct een bevestigingsmail van. Deze krijg ik pas als de annulering is afgehandeld.Het is dus ook onduidelijk wanneer ik mijn geld terug krijg en het gaat niet om een klein bedrag.
Ik kan een klacht indienen maar dit blijkt alleen per post te kunnen.
Wat een enorm slechte service. Ik ben zeer boos en zal echt nooit meer iets online bestellen bij de Mediamarkt.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?