FNV: te veel betaalde contributie niet terug
Geplaatst: 01 jul 2019 08:41
FNV reageert niet! Betaald/verrekend te veel betaalde contributiegeld niet terug!
Op 22 oktober heb ik zowel telefonisch en mail contact gehad medewerkers van de FNV. Deze ging over de te veel/onjuist betaalde contributie. Ik ben namelijk sinds 2015 werkloos. Dit betekend dat ik ipv 16.48, maar 8.24 moest betalen. Dit zou recht gezet worden en de aankomende 6 maanden zou dit verrekend worden. Volgens de werknemer [cursief is door moderator aangepast] kon het van de afgelopen 6 mnd verrekend worden. Vond het prima. Na diverse keren gebeld te hebben is dit niet betaald en ook is dit niet verrekend. (Dit zou betekenen dat ik na dat mail 6 mnd geen contributie had hoeven te betalen.) Dit is niet gebeurd. Heb wel door betaald en heb hierover nogmaals gebeld en weer is dit niet goed gezet. Ook krijg ik continue rekening toegestuurd wat volgens jullie nog betaald moet worden. Heb hierover ook gebeld maar helaas word er geen actie ondernomen. Factuur/aanmaning Betreft 2x februari 9,47 deze zijn in april betaald. 26-4 en 14-4 april laatste datum is van een rekening wat eindigd met 831 betaald.
Wat ik totaal niet begrijp, is waarom er niet gereageerd word op mails. Ook word er verder geen actie ondernomen wanneer er telefonisch wat afgesproken word. Wel wordt er onterechte facturen doorgestuurd!
Belachelijk voor zo’n instelling!!!
Op 22 oktober heb ik zowel telefonisch en mail contact gehad medewerkers van de FNV. Deze ging over de te veel/onjuist betaalde contributie. Ik ben namelijk sinds 2015 werkloos. Dit betekend dat ik ipv 16.48, maar 8.24 moest betalen. Dit zou recht gezet worden en de aankomende 6 maanden zou dit verrekend worden. Volgens de werknemer [cursief is door moderator aangepast] kon het van de afgelopen 6 mnd verrekend worden. Vond het prima. Na diverse keren gebeld te hebben is dit niet betaald en ook is dit niet verrekend. (Dit zou betekenen dat ik na dat mail 6 mnd geen contributie had hoeven te betalen.) Dit is niet gebeurd. Heb wel door betaald en heb hierover nogmaals gebeld en weer is dit niet goed gezet. Ook krijg ik continue rekening toegestuurd wat volgens jullie nog betaald moet worden. Heb hierover ook gebeld maar helaas word er geen actie ondernomen. Factuur/aanmaning Betreft 2x februari 9,47 deze zijn in april betaald. 26-4 en 14-4 april laatste datum is van een rekening wat eindigd met 831 betaald.
Wat ik totaal niet begrijp, is waarom er niet gereageerd word op mails. Ook word er verder geen actie ondernomen wanneer er telefonisch wat afgesproken word. Wel wordt er onterechte facturen doorgestuurd!
Belachelijk voor zo’n instelling!!!