Verhuizing doorgegeven aan NLEx, maar wijziging niet verwerkt
Geplaatst: 03 jul 2019 12:22
Ik ben verhuisd. Ik heb dit ruimschoots van te voren gemeld bij NLEx. Helaas kwam hierop geen bevestiging. Daarom heb ik ze opgebeld en kreeg te horen dat dit een interne technische fout was. Het was helaas niet mogelijk om met ingang van de verhuisdatum 24-6 deze door te voeren. De eerst mogelijke datum was 30-6. Helaas kreeg ik geen signaal. Ik heb hierop 1-7 gebeld naar NLEx, maar door de drukte kon ik geen medewerker te spreken te krijgen. 2-7 kreeg ik wel een medewerker die vertelde dat door wijzigingen in het abonnement, door de software tussen KPN en NLEx geen mutatie was verwerkt. Hij heeft dit in het systeem aangepast en het zou vanochtend moeten werken. Helaas wederom vond de verhuizing niet plaats. Ik heb hierover gebeld en kreeg te horen dat de verhuizing geeneens was aangemeld. 18-7 is de eerst mogelijke verhuisdatum. Ik heb aangegeven dat dit voor mij niet acceptabel is. Ik heb begrip voor fouten, maar niet dat zij van mening zijn dat, ondanks dat zij fouten hebben gemaakt en er software probleem waren, ik hier als klant maar de dupe van moest zijn. Deze dame had hier geen enkel begrip voor en bleef herhalen: 'sorry meneer zo zijn eenmaal de procedures'. Als voormalig KPN medewerker weet ik dat dit onzin is. In dit geval kan een versnelde procedure van 48 uur worden doorlopen. Deze dame weigerde pertinent om haar collega's te raadplegen, daar zij met ervaring niet kon worden overtroffen door een tweedelijn, senior of teamleider. Ik had aan dat dit onwil is. Uiteindelijk heb ik geëist een collega te spreken. Ik kreeg meneer Tim aan de telefoon die op een vriendelijker toon meedeelde dat ze hier niets aan konden veranderen, dan de verhuizing vandaag in werking te zetten zodat er 18-7 mogelijk wel internet en telefoon beschikbaar is.
Ik heb hun uitgelegd dat ik MS heb en mijn gehele woning spraakgestuurd werkt. Ik kan hier geen gebruik van maken, waardoor ik nog geen lamp aan kan zetten in huis. Ik ben ondertussen wanhopig.
Meneer Tim stelde voor dit bij zijn collega's te melden? Indien zij iets konden betekenen, zouden ze mij terugbellen en anders hoor ik niks terug. Ik heb aangegeven hier niet bij me te zijn, want nu kunnen ze niks ondernemen en vrolijk 18-7 afwachten. Dan ben je voorlopig van die lastige klant af. Er werd niet echt geluisterd toen ik uitlegde waarom dit dringend is. Er werden andere activiteiten achter de telefoon uitgevoerd totdat ik uitgesproken was. Hiermee werd de noodzaak genegeerd en kwam alleen weer hetzelfde antwoord terug, zonder enige inhoudelijke reactie.
Ik voel me ondertussen machteloos en gefrustreerd, omdat ik niet serieus wordt genomen en ze geen verantwoordelijkheid nemen.
Kunnen jullie iets betekenen?
Ik heb hun uitgelegd dat ik MS heb en mijn gehele woning spraakgestuurd werkt. Ik kan hier geen gebruik van maken, waardoor ik nog geen lamp aan kan zetten in huis. Ik ben ondertussen wanhopig.
Meneer Tim stelde voor dit bij zijn collega's te melden? Indien zij iets konden betekenen, zouden ze mij terugbellen en anders hoor ik niks terug. Ik heb aangegeven hier niet bij me te zijn, want nu kunnen ze niks ondernemen en vrolijk 18-7 afwachten. Dan ben je voorlopig van die lastige klant af. Er werd niet echt geluisterd toen ik uitlegde waarom dit dringend is. Er werden andere activiteiten achter de telefoon uitgevoerd totdat ik uitgesproken was. Hiermee werd de noodzaak genegeerd en kwam alleen weer hetzelfde antwoord terug, zonder enige inhoudelijke reactie.
Ik voel me ondertussen machteloos en gefrustreerd, omdat ik niet serieus wordt genomen en ze geen verantwoordelijkheid nemen.
Kunnen jullie iets betekenen?