Tui
Geplaatst: 12 jul 2019 09:53
Bij het boeken van een retour ticket Amsterdam-Paramaribo is aangegeven dat de boeking valt onder de voorwaarden van TUI en tui een shared dienstregeling heeft en de tickets volgens onder nederlands recht vallen.Op de boekingsbevestiging staat ook als airline TUI . Als uitvoerende vervoerder SLM ( vlucht nummers zijn TUi)
Bij de heenreis zaten wij met passagiers van SLM en Tui. Niks aan de hand.
Op de terugreis hebben wij een forse vertraging opgelopen en bij het indienen van de claim voor vertragingsvergoeding geeft TUI ineens aan dat hun niet de luchtvaartmaatschappij zijn maar de SLM.
Terwijl er toch echt mondeling en schriftelijk dus aangegeven is dat TUi zowel als op de heenreis en op de terugreis de luchtvaartmaatschappij is.
In dat vliegtuig zaten mensen die bij de SLM hadden geboekt en mensen die bij TUi hebben geboekt. De mensen die bij Tui hebben geboekt hebben een hogere prijs betaald omdat ze de service die bij een eventuele vertraging wilden ontvangen.
Op het vliegveld was er dus vanuit TUI helemaal geen service terwijl er wel TUi personeel aanwezig was.
Het komt bij mij over dat TUI onder valse voorwendsels hun ticket verkopen en wanneer er aanspraak gemaakt op iets waar ze geen zin in hebben ze dan het ineens afwentelen om te zeggen dat ze niet de luchtvaartmaatschappij zijn.
Ik vind dit wel heel gemakkelijk en zeker niet klantvriendelijk of service gericht. Met mij zijn er meerdere personen die gevlogen hebben op die dag en die dus afgewimpeld worden door TUI.
Zeer slecht zaak
Bij de heenreis zaten wij met passagiers van SLM en Tui. Niks aan de hand.
Op de terugreis hebben wij een forse vertraging opgelopen en bij het indienen van de claim voor vertragingsvergoeding geeft TUI ineens aan dat hun niet de luchtvaartmaatschappij zijn maar de SLM.
Terwijl er toch echt mondeling en schriftelijk dus aangegeven is dat TUi zowel als op de heenreis en op de terugreis de luchtvaartmaatschappij is.
In dat vliegtuig zaten mensen die bij de SLM hadden geboekt en mensen die bij TUi hebben geboekt. De mensen die bij Tui hebben geboekt hebben een hogere prijs betaald omdat ze de service die bij een eventuele vertraging wilden ontvangen.
Op het vliegveld was er dus vanuit TUI helemaal geen service terwijl er wel TUi personeel aanwezig was.
Het komt bij mij over dat TUI onder valse voorwendsels hun ticket verkopen en wanneer er aanspraak gemaakt op iets waar ze geen zin in hebben ze dan het ineens afwentelen om te zeggen dat ze niet de luchtvaartmaatschappij zijn.
Ik vind dit wel heel gemakkelijk en zeker niet klantvriendelijk of service gericht. Met mij zijn er meerdere personen die gevlogen hebben op die dag en die dus afgewimpeld worden door TUI.
Zeer slecht zaak