Pagina 1 van 1

geen bestelling ontvangen bij asos

Geplaatst: 15 jul 2019 14:03
door daniquep
Inmiddels 2 maand geleden een bestelling geplaatst bij Asos en ook betaald, maar tot op heden nog niks ontvangen.
Inmiddels al verschillende keren proberen contact op te nemen met asos klantenservice maar ik krijg maar geen reactie.
Ik zou heel graag mijn geld terug willen, maar doordat ik maar geen reactie krijg lijkt het geld gewoon weg te zijn.

Re: geen bestelling ontvangen bij asos

Geplaatst: 15 jul 2019 16:04
door mahadma
Hoofdkantoor zit in Engeland.

Re: geen bestelling ontvangen bij asos

Geplaatst: 16 jul 2019 07:36
door Bob Schurkjens
Toch niet met iDeal betaald hoop ik? Brits bedrijf.

Re: geen bestelling ontvangen bij asos

Geplaatst: 16 jul 2019 07:52
door Klaas Jan
Op deze pagina https://www.asos.com/nl/voorwaarden/ staan wellicht nog meer contactmogelijkheden dan die u tot nu toe gebruikt hebt onder het kopje 'Heb je klachten of wil je ons spreken'. Er staat ook info over 'Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (EU Online Dispute Resolution platform)'.
Mocht u met een creditcard of pay pal betaald hebben dan kunt u contact zoeken met deze bedrijven vanwege de aankoopverzekering die deze betaalproducten kennen. Succes.

Re: geen bestelling ontvangen bij asos

Geplaatst: 16 jul 2019 08:30
door Bob Schurkjens
In aanvulling op Klaas Jan: je kan je klacht hier indienen. ASOS invullen, even wachten en alles wordt automatisch ingevuld:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... laints.new