Product ontvangen Vloermat24.nl
Geplaatst: 24 jul 2019 18:34
Goeiedag,
In december 2018 ontving ik een pakketje geadresseerd aan mijzelf. We bestellen wel vaker wat via internet dus m'n vriendin nam hem aan. Een pakketje afkomstig van Vloermat24.nl. Ik heb direct contact met het bedrijf gezocht en uitgelegd dat wij een pakketje hebben ontvangen welke we ten onrechte hebben ontvangen. Ze gaven aan dat ik op hun site iets besteld heb, maar ik heb niks besteld. Ik heb ook niks betaald, wat normaal wel zo is als je iets online besteld (mits afterpay waar ik niet aan doe).
Ik gaf aan het pakketje terug te willen sturen maar niet op te willen draaien voor verzendkosten, logisch want ik heb niks besteld. Krijg ik een onbeschoft mailtje terug dat ik wél iets bij ze besteld heb en dat ik gewoon alles moet betalen. Ik heb ze gezegd dat ze 'm mogen komen halen als ze zo brutaal gaan doen.
Een maand later kreeg ik een herinnering van ze dat het nog niet betaald is, dus ik heb wederom gereageerd dat dit ook niet gaat gebeuren want ik heb dit nog steeds niet besteld.. En een maand later weer precies het zelfde.
Nu krijg ik vandaag een email vanuit een Duits incassobureau, dat ik hun het verschuldigde bedrag (21,89) én 59 euro incassokosten mag betalen. Voor iets wat ik dus niet besteld heb..
Nu mijn vraag; Welke poot heeft zo'n incassobureau om op te staan, en wat kan ik doen om van ze af te komen? Het irriteert me enorm en als ik recensies van Vloermat24 opzoek is het een bizar slecht bedrijf wat bekend staat om oplichting.
In december 2018 ontving ik een pakketje geadresseerd aan mijzelf. We bestellen wel vaker wat via internet dus m'n vriendin nam hem aan. Een pakketje afkomstig van Vloermat24.nl. Ik heb direct contact met het bedrijf gezocht en uitgelegd dat wij een pakketje hebben ontvangen welke we ten onrechte hebben ontvangen. Ze gaven aan dat ik op hun site iets besteld heb, maar ik heb niks besteld. Ik heb ook niks betaald, wat normaal wel zo is als je iets online besteld (mits afterpay waar ik niet aan doe).
Ik gaf aan het pakketje terug te willen sturen maar niet op te willen draaien voor verzendkosten, logisch want ik heb niks besteld. Krijg ik een onbeschoft mailtje terug dat ik wél iets bij ze besteld heb en dat ik gewoon alles moet betalen. Ik heb ze gezegd dat ze 'm mogen komen halen als ze zo brutaal gaan doen.
Een maand later kreeg ik een herinnering van ze dat het nog niet betaald is, dus ik heb wederom gereageerd dat dit ook niet gaat gebeuren want ik heb dit nog steeds niet besteld.. En een maand later weer precies het zelfde.
Nu krijg ik vandaag een email vanuit een Duits incassobureau, dat ik hun het verschuldigde bedrag (21,89) én 59 euro incassokosten mag betalen. Voor iets wat ik dus niet besteld heb..
Nu mijn vraag; Welke poot heeft zo'n incassobureau om op te staan, en wat kan ik doen om van ze af te komen? Het irriteert me enorm en als ik recensies van Vloermat24 opzoek is het een bizar slecht bedrijf wat bekend staat om oplichting.