Slechte service MediaMarkt bij problemen laptop
Geplaatst: 24 jul 2019 20:53
Bovengenoemde laptop met sn JANOCV000Z57840E gekocht op 8 dec j.l.
Na 10 dagen probleem met verkenner. C,D en externe schijven werden niet herkend. Dezelfde dag terug naar Media markt. Probleem werd daar niet herkend. Dezelfde dag thuis dezelfde problemen. 2 jan. naar de helpdesk van MM. Constatering dat de PC wel erg traag is. Poging voor nieuwe PC mislukt. PC moet ter reparatie worden aangeboden. Doorlooptijd 3 weken. Vraag om de comp. terug te nemen en een andere te leveren werd negatief geantwoord. 16 jan. comp. retour van reparatie. Week later weer dezelfde problemen. oplossing zou zijn om de pc weer ter reparatie aan te bieden. Niet geaccepteerd. Na overleg met de baliemedewerker kreeg ik de info dat deze serie veel problemen gaf Ik was de derde met deze problemen.
Oplossing: Ik kreeg een nieuwe PC en op mijn vraag of deze PC al geïnstaleerd was kreeg ik een bevestigend antwoord. Achtaf bleek dat dit geen nieuwe PC was. Op de C schijf stond nog de naam van de vorige gebruiken. Ook alle stickers waren van de PC verwijderd.
Na veel heen er weer corrspondentie werd besloten dat ik mij geld terug krijg. Helaas zonder de gemaakte kosten voor KM's en parkeerkosten.
Beide PC's kregen een sticker met Retour voorraad.
Conclusie: Slechte services van MM en waarschijnlijk zijn er twee personen die een 2e hands computer hebben gekocht.
Zie sn:
JANOCV00257840E en
J6NOCV02F22523B
Na 10 dagen probleem met verkenner. C,D en externe schijven werden niet herkend. Dezelfde dag terug naar Media markt. Probleem werd daar niet herkend. Dezelfde dag thuis dezelfde problemen. 2 jan. naar de helpdesk van MM. Constatering dat de PC wel erg traag is. Poging voor nieuwe PC mislukt. PC moet ter reparatie worden aangeboden. Doorlooptijd 3 weken. Vraag om de comp. terug te nemen en een andere te leveren werd negatief geantwoord. 16 jan. comp. retour van reparatie. Week later weer dezelfde problemen. oplossing zou zijn om de pc weer ter reparatie aan te bieden. Niet geaccepteerd. Na overleg met de baliemedewerker kreeg ik de info dat deze serie veel problemen gaf Ik was de derde met deze problemen.
Oplossing: Ik kreeg een nieuwe PC en op mijn vraag of deze PC al geïnstaleerd was kreeg ik een bevestigend antwoord. Achtaf bleek dat dit geen nieuwe PC was. Op de C schijf stond nog de naam van de vorige gebruiken. Ook alle stickers waren van de PC verwijderd.
Na veel heen er weer corrspondentie werd besloten dat ik mij geld terug krijg. Helaas zonder de gemaakte kosten voor KM's en parkeerkosten.
Beide PC's kregen een sticker met Retour voorraad.
Conclusie: Slechte services van MM en waarschijnlijk zijn er twee personen die een 2e hands computer hebben gekocht.
Zie sn:
JANOCV00257840E en
J6NOCV02F22523B