Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Geplaatst: 29 jul 2019 18:08
Mijn klacht betreft Thuisbezord.nl
Ieder een kent het wel, Even geen zin om te koken, Hup even iets bestellen via thuisbezorgd.nl.
Ook ik ontkwam hiet niet aan. Afgelopen Donderdag 25 Juli 2019 dacht ik voor me zelf en mijn dochter en vriendjes eten online te bestellen.
Ik deed mijn bestelling al vroeg in de ochtend zo dat ik me daar verder dan niet meer druk over hoefde te maken gedurende de dag.
Niks bleek minder waar te zien. Wegens braderie in het dorp kon er geen eten worden besteld bij betreffende patatzaak, Helaas was dit niet aan mij verteld.
Dus, Hup ik bellen met de patatzaak, ja nee ja nee sorry we kunnen niet bezorgen want... Nou goed, kinderen helemaal over de **** maar niks aan de hand, ik bel thuisbezorgd op en dan bestel ik gewoon even ergens anders.
Maar ook dat feestje ging niet door want wat zegt thuis bezorgd ( de betreffende medewerker aan de telefoon )
Nee, we hebben u een e-mail gestuurd ( nooit gehad ) maar het geld is aan u terug gestort.
wetende dat betalingen van bank naar bank in Nederlands bijna instant gaan tegenwoordig keek ik op mijn bankrekening terwijl ik deze mevrouw nog aan de lijn had en vertelde haar niks te hebben ontvangen.
Nee antwoorde de vrouw, Uw geld word binnen 10 werkdagen terug gestuurd. Ik zeg, binnen 10 dagen? Wat is dat voor iets raars.
Ja vertelde de mevrouw, wij verzamelen eerst een stapel met terug betalingen voor wij uw geld terug storten.
Nou toen ging er wel een rood lampje branden, want A de bestelling was al niet goedkoop en we hadden al een teleurstelling, En B nu moeten we nog 10 dagen wachten op ons geld?
In middels was het feestje voorbij, dikke teleurstelling uiteraard.
Nu terwijl ik deze klacht aan het weg typen ben heb ik nog altijd geel geld terug gekregen... Echt zeer zeer zeer slecht.
Nu heb ik inmiddels wat onderzoek gedaan en zag dat ook op Facebook het vol staat met niks anders dan klachten.
Tijd om hier iets aan te doen lijkt mij, Radar?
Ieder een kent het wel, Even geen zin om te koken, Hup even iets bestellen via thuisbezorgd.nl.
Ook ik ontkwam hiet niet aan. Afgelopen Donderdag 25 Juli 2019 dacht ik voor me zelf en mijn dochter en vriendjes eten online te bestellen.
Ik deed mijn bestelling al vroeg in de ochtend zo dat ik me daar verder dan niet meer druk over hoefde te maken gedurende de dag.
Niks bleek minder waar te zien. Wegens braderie in het dorp kon er geen eten worden besteld bij betreffende patatzaak, Helaas was dit niet aan mij verteld.
Dus, Hup ik bellen met de patatzaak, ja nee ja nee sorry we kunnen niet bezorgen want... Nou goed, kinderen helemaal over de **** maar niks aan de hand, ik bel thuisbezorgd op en dan bestel ik gewoon even ergens anders.
Maar ook dat feestje ging niet door want wat zegt thuis bezorgd ( de betreffende medewerker aan de telefoon )
Nee, we hebben u een e-mail gestuurd ( nooit gehad ) maar het geld is aan u terug gestort.
wetende dat betalingen van bank naar bank in Nederlands bijna instant gaan tegenwoordig keek ik op mijn bankrekening terwijl ik deze mevrouw nog aan de lijn had en vertelde haar niks te hebben ontvangen.
Nee antwoorde de vrouw, Uw geld word binnen 10 werkdagen terug gestuurd. Ik zeg, binnen 10 dagen? Wat is dat voor iets raars.
Ja vertelde de mevrouw, wij verzamelen eerst een stapel met terug betalingen voor wij uw geld terug storten.
Nou toen ging er wel een rood lampje branden, want A de bestelling was al niet goedkoop en we hadden al een teleurstelling, En B nu moeten we nog 10 dagen wachten op ons geld?
In middels was het feestje voorbij, dikke teleurstelling uiteraard.
Nu terwijl ik deze klacht aan het weg typen ben heb ik nog altijd geel geld terug gekregen... Echt zeer zeer zeer slecht.
Nu heb ik inmiddels wat onderzoek gedaan en zag dat ook op Facebook het vol staat met niks anders dan klachten.
Tijd om hier iets aan te doen lijkt mij, Radar?