Ik wil laptop besteld via Wish retourneren
Geplaatst: 02 aug 2019 13:30
17 april heb ik een laptop betsteld via Wish met achteraf betalen met Klarna.
Binnen een week heb ik de laptop ontvangen, maar was duidelijk al eens gebruikt en ging na een paar minuten over op een ruisscherm. Ik heb direct met wish contact opgenomen en kon hem terugsturen.
Alles gedaan zoals ze hadden aangegeven, maar helaas 5 dagen later is de laptop weer terug. Ik had invoicepapieren nodig. Het was genoeg om een kopie mee te sturen van de factuur (die ze volgens onze standaard eigenlijk niet hebben). Zo gezegd zo gedaan, maar wederom heb ik 5 dagen later weer de laptop terug. Ik krijg nu wel de juiste papieren en de laptop gaat onderweg. Ondertussen wil Klarna geld ontvangen, maar zijn zo vriendelijk om wegens de omstandigheden de zaak te pauzeren, tot alles finacieel is geregeld.
Nu is de laptop weer terug in Hong Kong, maar de rekening staat nog steeds open. Wish heeft de details van de factuur en het gesprek met de helpdesk gebokkeerd en dit zijn nu even precies de gegevens die Klarna nodig heeft om onderzoek te doen. Daarnaast kan ik ook geen contact meer krijgen met de helpdesk van Wish op een andere manier. Ik krijg nu nog vooral antwoord in het Portugees en een andere nog niet achterhaalde Europese taal.
Enorm frusterend en ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Binnen een week heb ik de laptop ontvangen, maar was duidelijk al eens gebruikt en ging na een paar minuten over op een ruisscherm. Ik heb direct met wish contact opgenomen en kon hem terugsturen.
Alles gedaan zoals ze hadden aangegeven, maar helaas 5 dagen later is de laptop weer terug. Ik had invoicepapieren nodig. Het was genoeg om een kopie mee te sturen van de factuur (die ze volgens onze standaard eigenlijk niet hebben). Zo gezegd zo gedaan, maar wederom heb ik 5 dagen later weer de laptop terug. Ik krijg nu wel de juiste papieren en de laptop gaat onderweg. Ondertussen wil Klarna geld ontvangen, maar zijn zo vriendelijk om wegens de omstandigheden de zaak te pauzeren, tot alles finacieel is geregeld.
Nu is de laptop weer terug in Hong Kong, maar de rekening staat nog steeds open. Wish heeft de details van de factuur en het gesprek met de helpdesk gebokkeerd en dit zijn nu even precies de gegevens die Klarna nodig heeft om onderzoek te doen. Daarnaast kan ik ook geen contact meer krijgen met de helpdesk van Wish op een andere manier. Ik krijg nu nog vooral antwoord in het Portugees en een andere nog niet achterhaalde Europese taal.
Enorm frusterend en ik weet nu niet meer wat ik moet doen.