| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zweet voeten?
-
grote voet
zweet voeten?
Ook ik heb "last" van zweetvoeten.Het is niet echt overdreven.
M`n voeten kan ik insmeren etc.,maar schoenen kunnen dan ook behoorlijk geuren.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met spay`s of iets degelijks om de bacterieen(de geur)in de schoenen tegen te gaan?
BVD.
M`n voeten kan ik insmeren etc.,maar schoenen kunnen dan ook behoorlijk geuren.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met spay`s of iets degelijks om de bacterieen(de geur)in de schoenen tegen te gaan?
BVD.
-
Gast
Re: zweet voeten?
Er zijn geurvreters , inlegzooltjes gebruik ze al jaren en met succes. 
-
poppie
Het beste middel is Pedy spray wel duur maar je kunt er ook je schoenen mee inspuiten, bij mij werkt het prima.
-
gast500
Je voeten laten inspuiten met Botox schijnt goed te helpen, maar is erg kostbaar en moet na 6 maanden weer herhaald worden.
Eigenlijk vind ik dat bij overmatig transpireren dergelijke ingrepen door het Ziekenfonfs of Particuliere Verzekering vergoed zouden moeten worden als de ingrepen op doktersadvies moeten plaatsvinden.
Eigenlijk vind ik dat bij overmatig transpireren dergelijke ingrepen door het Ziekenfonfs of Particuliere Verzekering vergoed zouden moeten worden als de ingrepen op doktersadvies moeten plaatsvinden.
-
gastjehopenloos
ik heb zweet voeten laten liften en enkelband correctie en last but not least een liposuctie laten doen.
daarna had ik geen voeten meer en waren mijn klachten verholpen
daarna had ik geen voeten meer en waren mijn klachten verholpen
-
normaal
Gastjehopenloos,
Is er toch iets misgegaan. Moet je naar aan andere Topic.
Volgens mij onder Letselschade.
Maar dat je geen zweet voeten meer hebt is mooi meegenomen.

Is er toch iets misgegaan. Moet je naar aan andere Topic.
Volgens mij onder Letselschade.
Maar dat je geen zweet voeten meer hebt is mooi meegenomen.
-
k.duck
ik had vroeger zweetvoeten je kon mijn sokken rechtop in de hoek zetten
maar er is redding
ga naar een drogist en vraag om een 3% oplossing van formaline
ga met je voeten is een warm badje en gooi na+/- 10 min. een
scheutje 3% oplossing in het water en na een paar keren zal je zien
dat je steeds langer droge voeten houd
mocht dit niet snel genoeg gaan kun ook nog na het badderen
met een watje 3% oplossing zo op je voeten smeren
mijn probleem van zweetvoeten is op deze manier al 20 jaar geleden
opgelost dus er is hoop veel succes katrien
maar er is redding
ga naar een drogist en vraag om een 3% oplossing van formaline
ga met je voeten is een warm badje en gooi na+/- 10 min. een
scheutje 3% oplossing in het water en na een paar keren zal je zien
dat je steeds langer droge voeten houd
mocht dit niet snel genoeg gaan kun ook nog na het badderen
met een watje 3% oplossing zo op je voeten smeren
mijn probleem van zweetvoeten is op deze manier al 20 jaar geleden
opgelost dus er is hoop veel succes katrien
-
Gast
Ik heb naar verhouding kleine voeten, maat 39, en enorme zweetvoeten, jeuk etc. Ik heb dit probleem opgelost door schoenen, maat 47, te dragen.
Ik leef nu wel op te grote voet maar het probleem is in ieder geval niet opgelost hierdoor.
Ik leef nu wel op te grote voet maar het probleem is in ieder geval niet opgelost hierdoor.
-
Gast
Het probleem is dat als je door diverse middeltjes geen last meer hebt van zweetvoeten, je wel ergens anders gaat transpireren, het vocht moet toch ergens naar toe.
Elke avond de voeten onder de koude kraan houden.
GSM
GSM
-
Gast
Op mijn werk krijg ik vaak de vraag wat de doen aan zweetvoeten.
Helaas heb ik nog steeds geen wondermiddel gevonden. Maar een paar dingen die wel belangrijk zijn:
- Draag lederen schoenen. Schoenen die gemaakt zijn van kunstof ademen niet, je voeten zullen dus warmer en eventueel vochtiger aanvoelen. En draag bij voorkeur katoenen sokken in de schoen.
- Wissel eventueel halverwege de dag van schoen en sok.
- Was je voeten iedere avond met water (eventueel met een antibaceriele zeep).
Helaas heb ik nog steeds geen wondermiddel gevonden. Maar een paar dingen die wel belangrijk zijn:
- Draag lederen schoenen. Schoenen die gemaakt zijn van kunstof ademen niet, je voeten zullen dus warmer en eventueel vochtiger aanvoelen. En draag bij voorkeur katoenen sokken in de schoen.
- Wissel eventueel halverwege de dag van schoen en sok.
- Was je voeten iedere avond met water (eventueel met een antibaceriele zeep).
-
Aann
mt 39 klein????????Ik heb naar verhouding kleine voeten, maat 39, en enorme zweetvoeten, jeuk etc. Ik heb dit probleem opgelost door schoenen, maat 47, te dragen.
Als je dan maat 47 gaat dragen zwemmen je voeten in je schoenen??????
-
Gast
een heel oud maar goedkoop middeltje ; leg iedere avond een stuk wit krijt in je schoenen . dan is de zweetgeur er zo uit. en koop geox schoenen. zijn wel duur maar voorkomen zweetvoeten.
-
Gast
Pedi spray werkt uitstekend en na verloop van tijd ook vrij permanent.
-
woman4life
Elke morgen je voeten wassen met ijskoud water en (wat mij logisch lijkt) elke dag schone sokken aan.
Na zelf lange tijd met niet echt welriekende onderdanen door het leven te zijn gegaan, ben ik er binnen 3 maanden in zoverre vanaf dat ik de gehele dag op lederen schoenen kan lopen zonder dat het "rottingsproces" weer begint.
Ik was mijn voeten 's ochtends en voor het naar bed gaan met koud water, doe 's avonds ongeparfumeerde talk op mijn voeten, draag nooit langer als 3 uur (sport)schoenen die niet voor het grootste gedeelte uit leer bestaan, draag in huis nooit schoenen en buiten in de tuin (niemand kan me zien) klompen of sandalen (natuurlijk wel van die zogenaamde sportsandalen, lijkt het nog wat) en natuurlijk iedere dag schone katoenen sokken.
Ondanks dat het heel wat werk is, vooral in het begin, werkt het goed en mag ik tegenwoordig weer in de huiskamer komen van mijn vrouw en kinderen.
Ik wens een ieder met "natte stappers" veel succes om er van af te komen.
Ik was mijn voeten 's ochtends en voor het naar bed gaan met koud water, doe 's avonds ongeparfumeerde talk op mijn voeten, draag nooit langer als 3 uur (sport)schoenen die niet voor het grootste gedeelte uit leer bestaan, draag in huis nooit schoenen en buiten in de tuin (niemand kan me zien) klompen of sandalen (natuurlijk wel van die zogenaamde sportsandalen, lijkt het nog wat) en natuurlijk iedere dag schone katoenen sokken.
Ondanks dat het heel wat werk is, vooral in het begin, werkt het goed en mag ik tegenwoordig weer in de huiskamer komen van mijn vrouw en kinderen.
Ik wens een ieder met "natte stappers" veel succes om er van af te komen.
Omdat het dan misschien een keer fris gaat ruiken in de Randstad, nou goed.
En ook wel een beetje omdat het best lastig en vervelend is.
En ook wel een beetje omdat het best lastig en vervelend is.
-
Gast
Bij kruidjeroer me niet in Leusden en Amersfoort is een spray te koop van : Daniël van der Pluym hiertegen is een wondermiddel.
Ingrediënten: Tea tree olie, Lavendel olie, Rozemarijn olie, Kamille olie, Pepermumt olie en Medicinale alcohol.
Ingrediënten: Tea tree olie, Lavendel olie, Rozemarijn olie, Kamille olie, Pepermumt olie en Medicinale alcohol.