PGB declaraties bij VGZ
Geplaatst: 12 aug 2019 13:06
Al voor de 3e keer sinds mei kampt VGZ volgens eigen zeggen met een storing waardoor de behandeling en uitbetaling van het PGB is vertraagd. Men belooft dat na het indienen van een declaratie binnen zes werkdagen uitbetaling plaats vindt. Dat gaat dus de laatste tijd vaak fout. Dat PGB is -helaas- ons inkomen. Het is toegekend aan mijn vrouw, omdat ze meerdere chronische ziektes heeft. Met dat geld betaalt zij mij, want ik ben haar informele zorgverlener. Het is absoluut geen vetpot en dus zeker geen luxe, maar wij moeten er wel rekeningen van betalen. Met een afgebeten 'Onze excuses voor het ongemak' houden wij de incassobureau's niet van ons lijf. Wij komen in toenemende mate in de financiƫle problemen door het haperende (computer?)systeem bij VGZ. En ergerlijk is ook de passieve houding van de afdeling klantenservice en de mensen van PGB-advies. Het lijkt niet tot ze door te dringen dat het een urgente zaak is!
Zijn wij de enigen die hiermee te maken hebben?
Zijn wij de enigen die hiermee te maken hebben?