Klantenservice Booking.com op geen enkele manier te bereiken
Geplaatst: 21 aug 2019 12:37
Onlangs zijn wij in Koh Samui verbleven in een 'luxe' resort. Dit voldeed echter absoluut niet aan de standaarden. De hotelmanager kon na het zien van een verschrikkelijk vies bed en nog wat andere zaken er ook niet omheen en besloot om slechts één van de drie geboekte nachten in rekening te brengen bij de 'travel agency' in dit geval voor hun 'hotelbeds'. Echter hadden wij zelf al vooraf betaald bij Booking.com. In onze zoektocht om ons geld terug te krijgen zijn wij er achter gekomen dat onze reservering via vier schijven is gegaan. 1. Wij hebben zelf geboekt op Booking.com -> 2. Agoda is ingeschakeld als tussenpartij -> 3. Agoda heeft via Hotelbeds de reservering gemaakt bij het resort. 4. Hotelbeds boekte de drie nachten bij het Resort. (hopelijk is dit nog te volgen )
Het Resort heeft dus slechts één nacht in rekening gebracht bij hotel beds. De overige 2 nachten waren dus ook al door ons betaald aan booking.com. Via Hotelbeds weten we dat zij ook slechts één nacht in rekening hebben gebracht bij Agoda. Het geld van de andere 2 nachten staat dus op rekening van A. Agoda of B. Booking.com.
Agoda geeft continue aan dat wij met onze vraag bij Booking.com moeten zijn. Wij hebben dan ook inmiddels (niet overdreven) meer dan 10x proberen te bellen. Na uren in de wacht te hebben gestaan krijgen we maar niemand aan de lijn.
Daarnaast hebben wij gemaild, de eerste keer kregen wij nog een reactie, met de mededeling dat we met onze vraag naar Agoda moesten. Op de mails die we daarna hebben gestuurd volgde geen enkele reactie meer.
Wij zitten met onze rug tegen de muur en hebben geen idee meer hoe we ons geld (wat best een behoorlijk bedrag is) nog terug kunnen krijgen. Bovendien hebben we natuurlijk extra kosten gemaakt omdat we een ander hotel moesten boeken én hebben we inmiddels al wekenlang ellende om ons geld proberen terug te krijgen.
Heeft iemand ooit soortgelijke problemen gehad, en is dit uiteindelijk opgelost? Het moet toch niet zo kunnen zijn dat een bedrijf als Booking.com al weken niet bereikbaar is. Zowel telefonisch al per mail niet? Het gaat om een kwestie die al vanaf begin juli speelt. Wij zijn erg benieuwd naar andere ervaringen.
Groet,
Ingrid
Het Resort heeft dus slechts één nacht in rekening gebracht bij hotel beds. De overige 2 nachten waren dus ook al door ons betaald aan booking.com. Via Hotelbeds weten we dat zij ook slechts één nacht in rekening hebben gebracht bij Agoda. Het geld van de andere 2 nachten staat dus op rekening van A. Agoda of B. Booking.com.
Agoda geeft continue aan dat wij met onze vraag bij Booking.com moeten zijn. Wij hebben dan ook inmiddels (niet overdreven) meer dan 10x proberen te bellen. Na uren in de wacht te hebben gestaan krijgen we maar niemand aan de lijn.
Daarnaast hebben wij gemaild, de eerste keer kregen wij nog een reactie, met de mededeling dat we met onze vraag naar Agoda moesten. Op de mails die we daarna hebben gestuurd volgde geen enkele reactie meer.
Wij zitten met onze rug tegen de muur en hebben geen idee meer hoe we ons geld (wat best een behoorlijk bedrag is) nog terug kunnen krijgen. Bovendien hebben we natuurlijk extra kosten gemaakt omdat we een ander hotel moesten boeken én hebben we inmiddels al wekenlang ellende om ons geld proberen terug te krijgen.
Heeft iemand ooit soortgelijke problemen gehad, en is dit uiteindelijk opgelost? Het moet toch niet zo kunnen zijn dat een bedrijf als Booking.com al weken niet bereikbaar is. Zowel telefonisch al per mail niet? Het gaat om een kwestie die al vanaf begin juli speelt. Wij zijn erg benieuwd naar andere ervaringen.
Groet,
Ingrid