dell computer
Geplaatst: 27 aug 2019 10:58
een klacht over dell.
na gebruik sinds december 2017 doet onze pc het niet meer na een update van microsoft ,dell gebeld moesten gegevens op usb stick zetten via andere pc met windows hebben we zelf niet dus anderen om hulp gevraagd ,is allemaal niet gelukt ,weer dell gebeld die gaven schuld aan microsoft en gooide tel erop ,ook zeiden ze geen garantie meer , ondertussen student aan huis ingeschakeld ,binnen korte tijd bleek dat harde schijf stuk was,apparaat is net anderhalf jaar oud ,weer dell gebeld blijkt dat we wel garantie hadden als consument nu hebben we hem al laten vervangen en kan ik dit niet meer terugdraaien ik kon hem nu wel retour brengen gratis dat is achteraf zit nu met kostenpost die we zelf moeten betalen ik krijg niets vergoed door hun verkeerde informatie ,ook had ik klacht.nl de melding gedaan antwoord dell nemen we niet in behandeling dat is service fijn al die callcenters
na gebruik sinds december 2017 doet onze pc het niet meer na een update van microsoft ,dell gebeld moesten gegevens op usb stick zetten via andere pc met windows hebben we zelf niet dus anderen om hulp gevraagd ,is allemaal niet gelukt ,weer dell gebeld die gaven schuld aan microsoft en gooide tel erop ,ook zeiden ze geen garantie meer , ondertussen student aan huis ingeschakeld ,binnen korte tijd bleek dat harde schijf stuk was,apparaat is net anderhalf jaar oud ,weer dell gebeld blijkt dat we wel garantie hadden als consument nu hebben we hem al laten vervangen en kan ik dit niet meer terugdraaien ik kon hem nu wel retour brengen gratis dat is achteraf zit nu met kostenpost die we zelf moeten betalen ik krijg niets vergoed door hun verkeerde informatie ,ook had ik klacht.nl de melding gedaan antwoord dell nemen we niet in behandeling dat is service fijn al die callcenters