Problemen met internet en bellen tv bij Online.nl
Geplaatst: 02 sep 2019 09:21
Goedemorgen ik ben verhuist en moest een nieuwe provider zoeken voor internet/bellen/TV ik zat eerder bij Tele2 zonder problemen en was praktisch altijd online. Nu bij Online.nl lig ik steeds weer van het internet omdat ik weer via de kabel een aansluiting moest hebben (Tele2 levert dit niet) had ik een postcode check gedaan en kwam zodoende bij deze provider uit. Ik betaal rond de 50,00 per maand maar lig steeds van het internet en het ergste mijn huistelefoon werkt dan ook niet meer. Ik heb hun een paar keer gebeld en heb in eerste instantie een monteur gehad maar problemen blijven een normaal gesprek is bijna niet te voeren omdat ik steeds standaard zinnen kom te horen.( een praatje wat goed ingestudeerd is) Ik heb nu al een paar keer aangegeven dat ik diabetes type 1 heb en dat mijn telefoon altijd standbey moet zijn en niemand luistert heb ik het idee. Ook werkt TV niet en heb hun spullen weer netjes in de dozen opgeruimd nu inmiddels heb ik twee maanden betaald wat moet ik nu ik heb een jaar contract gewoon 10 maanden wachten en dan overstappen? Het eventueel niet kunnen bellen zit me het meest dwars en kan wel weer gaan bellen maar tegen een muur praten daar schiet ik niks mee op. Ik heb ze nog eens een keer via facebook benaderd mijn gesprekje duurde 4 dagen lang en ik werd geholpen door 4 verschillende personen. Zucht
deze hebben hun studie uit het handboek voor Dummy s gehaald maar wat nu?
