Hoe kom ik van ongewenste briefpost af?
Geplaatst: 03 sep 2019 11:45
Goedemorgen forumleden,
hoe kom ik van ongewenste mail af?
zie onderstaand mailverkeer met Online Euroshopping met consorten.
Met vriendelijke groet, Jan
============================================================================================================
deze ongewenste briefpost ontving ik gisteren en gaat retour.
Met deze firma en ook niet met Bela Vita heb ik nooit zelf contact gehad of gezocht,
vraag me af hoe ze aan mijn adresgegevens komen, worden deze door de firma’s die
Pb 10436 gebruiken onderling doorgegeven of doorverkocht.
Van hoeveel firma’s op Pb 10436 kan ik nog meer ongewenste briefpost ontvangen?
===================================================================================================
Geachte [naam],
bedankt voor het doorsturen van het bekomen document.
Zoals wij reeds eerder doorgegeven hadden, hebben wij u uit ons bestand gehaald maar dit was voor Euro Shopping.
Dit voor de desbetreffende firma’s Goed Leven, Janus en De Goede Prijs.
Het doorgestuurd document is van Bela Vita, dit is een andere firma. Ook hier hebben wij u nu ook uit het bestand gehaald.
Momenteel liggen wel nog enkele catalogi klaar voor verzending. Deze kunnen wij niet meer tegenhouden. Na een periode
van 3 maanden zal u echter niets meer ontvangen.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst.
==========================================================================================================
Goedemorgen,
en weer ontving ik een brief met als afzender Pb 10436 – 6000GK Weert.
Hieruit blijkt toch dat mijn personalia nog steeds niet uit uw database verwijdert zijn.
Met vriendelijke groet,
==========================================================================================================
Goedemorgen,
uw reactie stel ik op prijs.
Aangezien ik beide brieven ongeopend retour heb gestuurd naar uw postbusnummer in Weert,
weet ik niet van welke firma ze waren.
Mocht ik nog brieven van u ontvangen dan zal ik laten weten van welke firma ze zijn.
=========================================================================================================
Geachte [naam],
wij zijn verbaasd dat u voor Euro Shopping nog mailings bekomen heeft omdat bij ons echt geregistreerd staat dat u enkel tot en met actie 344 van Goed Leven documenten ging bekomen.
Wat wel misschien zou kunnen gebeurd zijn is dat u van een andere firma dan Goed Leven, Janus of De Goede Prijs documenten bekomen heeft. Deze vallen onder Euro Shopping en zijn geannuleerd.
Kan u even nakijken of de 2 brieven gaan over een andere firma?
Wanneer dit is, halen wij u ook hiervoor uit ons bestand.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst.
============================================================================================================
vandaag ontving ik, ondanks uw schone belofte, toch weer 2 brieven.
nogmaals, ik ben het spuugzat en zal er nu via het internet bij diverse klachtensites melding van maken.
==============================================================================================================
Geachte [naam],
zoals wij eerder gemeld hadden (zier hierbeneden), kon het tot 3 maanden duren dat u promotiebrieven kon ontvangen van Euro Shopping.
Wij hebben gezien dat dit nu niet meer gaat gebeuren, de laatste actie was van Goed Leven actie 344 die u van ons ontvangen heeft.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst
============================================================================================================
ook vandaag heb ik weer een promotie-brief van jullie ontvangen, ik ben het nu spuugzat en ga een beklag indienen bij Klachtenkompas. STOP mailing mij
=========================================================================================================
Geachte [naam],
wij hebben uw reactie goed ontvangen en delen u mee dat wij op uw aanvraag de gegevens uit ons bestand verwijderd hebben.
Momenteel liggen wel nog enkele catalogi klaar voor verzending. Deze kunnen wij niet meer tegenhouden.
Na ongeveer een periode van 3 maanden zal u echter niets meer ontvangen.
Ook zal u niet meer opgebeld worden en gaat u geen ongevraagde mails meer bekomen.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst.
(Moderator: naam verwijderd ^SI)
hoe kom ik van ongewenste mail af?
zie onderstaand mailverkeer met Online Euroshopping met consorten.
Met vriendelijke groet, Jan
============================================================================================================
deze ongewenste briefpost ontving ik gisteren en gaat retour.
Met deze firma en ook niet met Bela Vita heb ik nooit zelf contact gehad of gezocht,
vraag me af hoe ze aan mijn adresgegevens komen, worden deze door de firma’s die
Pb 10436 gebruiken onderling doorgegeven of doorverkocht.
Van hoeveel firma’s op Pb 10436 kan ik nog meer ongewenste briefpost ontvangen?
===================================================================================================
Geachte [naam],
bedankt voor het doorsturen van het bekomen document.
Zoals wij reeds eerder doorgegeven hadden, hebben wij u uit ons bestand gehaald maar dit was voor Euro Shopping.
Dit voor de desbetreffende firma’s Goed Leven, Janus en De Goede Prijs.
Het doorgestuurd document is van Bela Vita, dit is een andere firma. Ook hier hebben wij u nu ook uit het bestand gehaald.
Momenteel liggen wel nog enkele catalogi klaar voor verzending. Deze kunnen wij niet meer tegenhouden. Na een periode
van 3 maanden zal u echter niets meer ontvangen.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst.
==========================================================================================================
Goedemorgen,
en weer ontving ik een brief met als afzender Pb 10436 – 6000GK Weert.
Hieruit blijkt toch dat mijn personalia nog steeds niet uit uw database verwijdert zijn.
Met vriendelijke groet,
==========================================================================================================
Goedemorgen,
uw reactie stel ik op prijs.
Aangezien ik beide brieven ongeopend retour heb gestuurd naar uw postbusnummer in Weert,
weet ik niet van welke firma ze waren.
Mocht ik nog brieven van u ontvangen dan zal ik laten weten van welke firma ze zijn.
=========================================================================================================
Geachte [naam],
wij zijn verbaasd dat u voor Euro Shopping nog mailings bekomen heeft omdat bij ons echt geregistreerd staat dat u enkel tot en met actie 344 van Goed Leven documenten ging bekomen.
Wat wel misschien zou kunnen gebeurd zijn is dat u van een andere firma dan Goed Leven, Janus of De Goede Prijs documenten bekomen heeft. Deze vallen onder Euro Shopping en zijn geannuleerd.
Kan u even nakijken of de 2 brieven gaan over een andere firma?
Wanneer dit is, halen wij u ook hiervoor uit ons bestand.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst.
============================================================================================================
vandaag ontving ik, ondanks uw schone belofte, toch weer 2 brieven.
nogmaals, ik ben het spuugzat en zal er nu via het internet bij diverse klachtensites melding van maken.
==============================================================================================================
Geachte [naam],
zoals wij eerder gemeld hadden (zier hierbeneden), kon het tot 3 maanden duren dat u promotiebrieven kon ontvangen van Euro Shopping.
Wij hebben gezien dat dit nu niet meer gaat gebeuren, de laatste actie was van Goed Leven actie 344 die u van ons ontvangen heeft.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst
============================================================================================================
ook vandaag heb ik weer een promotie-brief van jullie ontvangen, ik ben het nu spuugzat en ga een beklag indienen bij Klachtenkompas. STOP mailing mij
=========================================================================================================
Geachte [naam],
wij hebben uw reactie goed ontvangen en delen u mee dat wij op uw aanvraag de gegevens uit ons bestand verwijderd hebben.
Momenteel liggen wel nog enkele catalogi klaar voor verzending. Deze kunnen wij niet meer tegenhouden.
Na ongeveer een periode van 3 maanden zal u echter niets meer ontvangen.
Ook zal u niet meer opgebeld worden en gaat u geen ongevraagde mails meer bekomen.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groeten,
De Klantendienst.
(Moderator: naam verwijderd ^SI)