Geen ondertitels slechthorenden bij Ziggo next
Geplaatst: 03 sep 2019 13:11
Ja u leest het goed vanaf april hebben wij de Ziggo next mediabox .
Dachten fantastisch apparaat en hebben de onze (oei stom)weg gedaan.
Wij nemen alle programma's op en kijken niets live,ook i.v.m.vroeg opstaan,vroeg slapen en mijn chronische ziekte(dus kijken wat meer dan gemiddeld tv)
Vanaf het begin gaf hij slechte ondertitels voor slechthorenden soms een regeltje wel soms niet,het werd steed erger,heel erg irritant aangezien mijn partner slechthorend is.
Gelijk contact gezocht met de Ziggo het enige waar hun mee komen is uw instellingen,fabrieksinstellingen etc.
Nu is er een speciaal Ziggo forum hier heb ik mijn onderwerp geplaatst.
https://community.ziggo.nl/mediabox-nex ... next-40105.
Hier kunnen we zien dat er ook Ziggo moderators aan het werk zijn,en wat er dan is bereikt en dat is nl.sinds de update van 16 july geen enkel ondertitel meer bij opnames en replay tv.
Er werd beloofd dat er 27 augustus een update kwam en dan waren we weer bij het oude dus soms wel soms geen ondertitel.
Niet dus er gebeurt niets,heb hier een slechthorende partner die totaal gek aan het worden is ,harder zetten met een gehoorapparaat geeft ook hardere bijgeluiden dus hoor je nog niks.
Iedereen belt en mailt en zoals je op het forum kunt lezen de domste antwoorden.
Gisteren nog te horen gekregen dat de software niet van Ziggo komt,en verder weten ze niets,erg vreemd toch.
De moderators laten ook niets meer horen.
Nu hebben bij een combinatie pakket met vodafone telefoon dus zomaar even overstappen doe je ook niet zo maar.
Ik vind dat je dit gewoon mens onterend kan noemen,ze hebben werkelijk geen idee.
Hier iemand die weet wat we nog kunnen doen?
Dachten fantastisch apparaat en hebben de onze (oei stom)weg gedaan.
Wij nemen alle programma's op en kijken niets live,ook i.v.m.vroeg opstaan,vroeg slapen en mijn chronische ziekte(dus kijken wat meer dan gemiddeld tv)
Vanaf het begin gaf hij slechte ondertitels voor slechthorenden soms een regeltje wel soms niet,het werd steed erger,heel erg irritant aangezien mijn partner slechthorend is.
Gelijk contact gezocht met de Ziggo het enige waar hun mee komen is uw instellingen,fabrieksinstellingen etc.
Nu is er een speciaal Ziggo forum hier heb ik mijn onderwerp geplaatst.
https://community.ziggo.nl/mediabox-nex ... next-40105.
Hier kunnen we zien dat er ook Ziggo moderators aan het werk zijn,en wat er dan is bereikt en dat is nl.sinds de update van 16 july geen enkel ondertitel meer bij opnames en replay tv.
Er werd beloofd dat er 27 augustus een update kwam en dan waren we weer bij het oude dus soms wel soms geen ondertitel.
Niet dus er gebeurt niets,heb hier een slechthorende partner die totaal gek aan het worden is ,harder zetten met een gehoorapparaat geeft ook hardere bijgeluiden dus hoor je nog niks.
Iedereen belt en mailt en zoals je op het forum kunt lezen de domste antwoorden.
Gisteren nog te horen gekregen dat de software niet van Ziggo komt,en verder weten ze niets,erg vreemd toch.
De moderators laten ook niets meer horen.
Nu hebben bij een combinatie pakket met vodafone telefoon dus zomaar even overstappen doe je ook niet zo maar.
Ik vind dat je dit gewoon mens onterend kan noemen,ze hebben werkelijk geen idee.
Hier iemand die weet wat we nog kunnen doen?