Problemen met nieuwe telefoon, wie moet het toestel repareren?
Geplaatst: 06 sep 2019 17:24
Half maart een nieuw toestel gekregen namelijk een nokia 7.2.
Na een korte tijd werd opladen steeds moeilijker.
Na contact met Tele2, waar ik het abonnement heb en het toestel gekocht heb, dit toestel opgestuurd naar Dr Mobile ter reparatie.
Dit was half juli. Begin augustus is geconstateerd dat het toestel niet te repareren valt omdat de oplaadconnector blijkbaar stuk is en niet te repareren.
Hierover een mail ontvangen van Dr Mobile dat de fabrikant het toestel zou crediteren en contact zou opnemen voor een oplossing.
Inmiddels diverse keren telefonisch contact gehad met Tele2. Zij zeggen niets te kunnen doen als verkopende partij omdat ze de reparatieservice hebben uitbesteed aan Dr Mobile. Vind ik apart omdat Tele2 het toestel verkoopt en dus alle verantwoordelijk wegwuift naar Dr Mobile.
Dr. Mobile reageert niet op mijn emails en is telefonisch niet goed te bereiken.
Inmiddels al vier weken in een impasse zonder dat ik weet of het toestel ooit geretourneerd wordt of dat er een nieuw toestel wordt opgestuurd.
Vandaag Nokia geprobeerd te bereiken maar dat kan alleen middels een chat in het Engels. Echter deze mensen waar je mee chat kunnen ook niets vinden met het IMEI nummer.
Kortom; ik word van het kastje naar de muur gestuurd en mag dus voor een abonnement met toestel-lening de volle mep betalen, zonder dat ik van het toestel kan genieten wat in het abonnement zit.
Toestel zou onder garantie moeten vallen, het is onbeschadigd en laadt dus niet meer op. Toestel is nog geen 6 maanden oud.
Wat kan ik verder doen zodat we wel de juiste behandeling krijgen en een toestel krijgen waarvoor betaald wordt??
Het zou toch zo moeten zijn dat de verkopende partij je aanspreekpunt is (Tele2) en niet de reparateur die door Tele2 wordt gebruikt?
Nu wijst Tele2 dus naar Dr Mobile, Dr Mobile naar Nokia en Nokia kan geen antwoord geven.
Wie heeft de oplossing voor me?
Na een korte tijd werd opladen steeds moeilijker.
Na contact met Tele2, waar ik het abonnement heb en het toestel gekocht heb, dit toestel opgestuurd naar Dr Mobile ter reparatie.
Dit was half juli. Begin augustus is geconstateerd dat het toestel niet te repareren valt omdat de oplaadconnector blijkbaar stuk is en niet te repareren.
Hierover een mail ontvangen van Dr Mobile dat de fabrikant het toestel zou crediteren en contact zou opnemen voor een oplossing.
Inmiddels diverse keren telefonisch contact gehad met Tele2. Zij zeggen niets te kunnen doen als verkopende partij omdat ze de reparatieservice hebben uitbesteed aan Dr Mobile. Vind ik apart omdat Tele2 het toestel verkoopt en dus alle verantwoordelijk wegwuift naar Dr Mobile.
Dr. Mobile reageert niet op mijn emails en is telefonisch niet goed te bereiken.
Inmiddels al vier weken in een impasse zonder dat ik weet of het toestel ooit geretourneerd wordt of dat er een nieuw toestel wordt opgestuurd.
Vandaag Nokia geprobeerd te bereiken maar dat kan alleen middels een chat in het Engels. Echter deze mensen waar je mee chat kunnen ook niets vinden met het IMEI nummer.
Kortom; ik word van het kastje naar de muur gestuurd en mag dus voor een abonnement met toestel-lening de volle mep betalen, zonder dat ik van het toestel kan genieten wat in het abonnement zit.
Toestel zou onder garantie moeten vallen, het is onbeschadigd en laadt dus niet meer op. Toestel is nog geen 6 maanden oud.
Wat kan ik verder doen zodat we wel de juiste behandeling krijgen en een toestel krijgen waarvoor betaald wordt??
Het zou toch zo moeten zijn dat de verkopende partij je aanspreekpunt is (Tele2) en niet de reparateur die door Tele2 wordt gebruikt?
Nu wijst Tele2 dus naar Dr Mobile, Dr Mobile naar Nokia en Nokia kan geen antwoord geven.
Wie heeft de oplossing voor me?