DAS houdt zich niet aan afspraken
Geplaatst: 23 sep 2019 19:04
De basis van eerlijk zaken doen is afspraak is afspraak daar rust vertrouwen op, zeker als het gaat om een rechtsbijstandsverzekeraar. Uit zowat alles wat ik tot nu heb ervaren met de Das blijkt dat het nakomen van afspraken of heldere communicatie geen sprake is.
Het gaat concreet om de volgende feiten dat de DAS zich niet aan gemaakt afspraken wil houden.
Dat de DAS op een gebrekkige manier mijn belangen behartigd heeft dit met alle gevolgen van dien. Ik vraag me af hoe het kan dat een jurist van de DAS mij ‘’adviseert’’ om een schade claim bij mijn inboedelverzekeraar in te dienen en daar bij de oorzaak gunstig voor de DAS en dus ten nadele van de verzekeringsmaatschappij in te dienen .
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met de Das? de jurist gedraagt zich hierdoor op een onprofessionele manier. En tot slot merk ik dat de DAS met twee petten op mijn zaak probeert aan te houden waarbij de DAS haar eigenbelang uit kosten overweging prefereert boven het belang van de verzekerde als cliënt zijnde.
Vanaf december 2018 probeer ik om mijn geschil (aansprakelijk stellen van mijn verhuurder voor gelede schade na een stroomstoring die hem te verwijten valt)aanhangig te maken tot op heden wordt dat op alle mogelijke manier gehinderd door telkens een nieuwe ronde aan afhoudende vraagstellingen ik heb sinds dien maar liefst 10 behandelaars gehad waardoor de zaak is gestagneerd en de wederpartij in de kaart is gespeeld.
De wederpartij maakt hier dankbaar gebruik van het betreft een door de wol geverfde huisjesmelker.
De DAS is meer dan een half jaar aan het stuntelen met de aangemelde zaak , door het ontbreken aan adequate bemiddeling c.q. rechtshulp en gebrekkige communicatie is dit een opstapelende sores geworden en ontaard het geschil aan alle kanten. Deze handelwijze van de verzekeraar is onaanvaardbaar en het feit dat men nu na maanden van vele omzwervingen nog steeds niet met een passende oplossing is kunnen komen is ronduit stuitend te noemen.
De slogan van de DAS “Wij zijn er als u juridische hulp nodig heeft” kan ik gelet op mij ervaringen dan ook moeilijk volgen.
Ik ben een aantal keer doorgeschoven van juristen naar jurist waarbij ik zeer brutaal te woord ben gestaan ,kennelijk zijn de juristen van de DAS onderling solidair aan elkaar en zeer vooringenomen zodra het dossier van de enne naar de ander collega wordt overgedragen.
Uiteindelijk kwam ik via een ingediende klacht in contact met het klachtenmanagement van de DAS die mij toezegde om de problemen te gaan oplossen, kort daarop ben ik benaderd door een teamleider van de jurist van de DAS die toezeggingen heeft gedaan die voor een oplossing zouden kunnen zorgen echter kwam daar niets van terecht de teamleider wist niets meer van het gesprek af en heeft mij zo weer op sleep touw genomen.
In een van de gesprekken met de DAS ben ik door een jurist op de speaker gezet en heeft deze jurist mij in dit gesprek geprobeerd belachelijk te maken de letterlijke woorden waren ‘’we liggen hier met ze allen in een deuk ‘’en dit om en zaak die in alle discretie serieus besproken zou moeten worden deze afdeling kent kennelijk een groepje eensgezinde die er plezier in hebben om de sores van cliënte op de hak te nemen zolang zij hun maandelijkse salaris vanuit de premiebetalers maar ontvangen.
Er zijn afspraken gemaakt met de DAS waar men zich niet aan heeft willen houden en mij al maanden schaden en belemmeren.
Ook de bereikbaarheid van de juristen van de DAS is heel slecht en laat te wensen over, waardoor men in de communicatie te kort schiet.
Uit de correspondentie en gesprekken blijkt een gebrek aan dossierkennis en een zekere betrokkenheid van de juristen van de DAS, het telkens opnieuw moeten herhalen van feiten en omstandigheden die al meermaals zijn aangeven door mij is een repetitie zonder einde of enige vooruitgang.
Ik heb alle gesprekken met de DAS op een gegeven moment maar opgenomen ,ik heb minstens vijf afzonderlijke gesprekken waar de DAS zich zeer laakbaar gedraagt , onjuist informeert zaken ontkent die in zijn vastgelegd in eerder gesprekken met de zelfde persoon, Veel onbeschofte en laakbare uitspraken en toezeggingen omtrent financiële afspraken, die men op later moment weer ontkent het is echt ongelofelijk de gesprekken zijn ter inzage op te vragen zodat u zelf de gesprekken kunt beluisteren.
Ik hoor graag welke ervaringen u heeft met de DAS, mijn advies neem alle gesprekken op en er zijn meer rechtsbijstandsverzekeringen die wellicht wel goede service bieden.
Met vriendelijke groeten, Ray Ben
Het gaat concreet om de volgende feiten dat de DAS zich niet aan gemaakt afspraken wil houden.
Dat de DAS op een gebrekkige manier mijn belangen behartigd heeft dit met alle gevolgen van dien. Ik vraag me af hoe het kan dat een jurist van de DAS mij ‘’adviseert’’ om een schade claim bij mijn inboedelverzekeraar in te dienen en daar bij de oorzaak gunstig voor de DAS en dus ten nadele van de verzekeringsmaatschappij in te dienen .
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met de Das? de jurist gedraagt zich hierdoor op een onprofessionele manier. En tot slot merk ik dat de DAS met twee petten op mijn zaak probeert aan te houden waarbij de DAS haar eigenbelang uit kosten overweging prefereert boven het belang van de verzekerde als cliënt zijnde.
Vanaf december 2018 probeer ik om mijn geschil (aansprakelijk stellen van mijn verhuurder voor gelede schade na een stroomstoring die hem te verwijten valt)aanhangig te maken tot op heden wordt dat op alle mogelijke manier gehinderd door telkens een nieuwe ronde aan afhoudende vraagstellingen ik heb sinds dien maar liefst 10 behandelaars gehad waardoor de zaak is gestagneerd en de wederpartij in de kaart is gespeeld.
De wederpartij maakt hier dankbaar gebruik van het betreft een door de wol geverfde huisjesmelker.
De DAS is meer dan een half jaar aan het stuntelen met de aangemelde zaak , door het ontbreken aan adequate bemiddeling c.q. rechtshulp en gebrekkige communicatie is dit een opstapelende sores geworden en ontaard het geschil aan alle kanten. Deze handelwijze van de verzekeraar is onaanvaardbaar en het feit dat men nu na maanden van vele omzwervingen nog steeds niet met een passende oplossing is kunnen komen is ronduit stuitend te noemen.
De slogan van de DAS “Wij zijn er als u juridische hulp nodig heeft” kan ik gelet op mij ervaringen dan ook moeilijk volgen.
Ik ben een aantal keer doorgeschoven van juristen naar jurist waarbij ik zeer brutaal te woord ben gestaan ,kennelijk zijn de juristen van de DAS onderling solidair aan elkaar en zeer vooringenomen zodra het dossier van de enne naar de ander collega wordt overgedragen.
Uiteindelijk kwam ik via een ingediende klacht in contact met het klachtenmanagement van de DAS die mij toezegde om de problemen te gaan oplossen, kort daarop ben ik benaderd door een teamleider van de jurist van de DAS die toezeggingen heeft gedaan die voor een oplossing zouden kunnen zorgen echter kwam daar niets van terecht de teamleider wist niets meer van het gesprek af en heeft mij zo weer op sleep touw genomen.
In een van de gesprekken met de DAS ben ik door een jurist op de speaker gezet en heeft deze jurist mij in dit gesprek geprobeerd belachelijk te maken de letterlijke woorden waren ‘’we liggen hier met ze allen in een deuk ‘’en dit om en zaak die in alle discretie serieus besproken zou moeten worden deze afdeling kent kennelijk een groepje eensgezinde die er plezier in hebben om de sores van cliënte op de hak te nemen zolang zij hun maandelijkse salaris vanuit de premiebetalers maar ontvangen.
Er zijn afspraken gemaakt met de DAS waar men zich niet aan heeft willen houden en mij al maanden schaden en belemmeren.
Ook de bereikbaarheid van de juristen van de DAS is heel slecht en laat te wensen over, waardoor men in de communicatie te kort schiet.
Uit de correspondentie en gesprekken blijkt een gebrek aan dossierkennis en een zekere betrokkenheid van de juristen van de DAS, het telkens opnieuw moeten herhalen van feiten en omstandigheden die al meermaals zijn aangeven door mij is een repetitie zonder einde of enige vooruitgang.
Ik heb alle gesprekken met de DAS op een gegeven moment maar opgenomen ,ik heb minstens vijf afzonderlijke gesprekken waar de DAS zich zeer laakbaar gedraagt , onjuist informeert zaken ontkent die in zijn vastgelegd in eerder gesprekken met de zelfde persoon, Veel onbeschofte en laakbare uitspraken en toezeggingen omtrent financiële afspraken, die men op later moment weer ontkent het is echt ongelofelijk de gesprekken zijn ter inzage op te vragen zodat u zelf de gesprekken kunt beluisteren.
Ik hoor graag welke ervaringen u heeft met de DAS, mijn advies neem alle gesprekken op en er zijn meer rechtsbijstandsverzekeringen die wellicht wel goede service bieden.
Met vriendelijke groeten, Ray Ben