Ik wacht al een maand op Peugeot Scooters
Geplaatst: 25 sep 2019 10:09
Helaas heb ik de keuze moeten maken voor het eerst een onderwerp voor te leggen bij Radar.
Normaal niet snel iemand die hiervoor zal kiezen, maar de wijze van handelen van Peogeot Scooters is zo schandalig.
Om kort te gaan:
Ik heb een nieuwe scooter (Peugeot Kisbee) welke medio augustus 2018 spontaan afsloeg midden op de weg.
Mijn dealer heeft deze opgehaald voor mij, en sinsdien bij hem in reparatie.
Hij heeft helaas niks kunnen vinden waarom de scooter afslaat (de man heeft van alles geprobeerd), en ook contactmomenten met Peugeot leveren niks op.
Ondertussen een maand verder, en Peugeot doet tot op heden niks.
Uiteraard zal eerst de dealer moeten kijken, maar een maand zonder goede backup van Peugeot voor een nieuwe scooter is natuurlijk ongehoord.
Uiteindelijk na veel druk van mij komt Peugeot de scooter ter reparatie ophalen bij de dealer. Wanneer is ook onbekend en de klantenservice van Peogeot is ook richting mij uitermate kort en deelt niks aan informatie / status of wat ik kan verwachten.
Nu ik dit type, realiseer ik mij ook dat de mensen van Peogeot nog geen een keer hebben gezegd, wat vervelend meneer...?!?!
Hebben jullie ook deze ervaringen met Peugeot Scooters? En wat zijn de stappen die ik nog kan maken? En dan heb ik nog geen eens over de onkosten die ik al langer dan een maand maak vanwege geen vervoer / scooter...
Normaal niet snel iemand die hiervoor zal kiezen, maar de wijze van handelen van Peogeot Scooters is zo schandalig.
Om kort te gaan:
Ik heb een nieuwe scooter (Peugeot Kisbee) welke medio augustus 2018 spontaan afsloeg midden op de weg.
Mijn dealer heeft deze opgehaald voor mij, en sinsdien bij hem in reparatie.
Hij heeft helaas niks kunnen vinden waarom de scooter afslaat (de man heeft van alles geprobeerd), en ook contactmomenten met Peugeot leveren niks op.
Ondertussen een maand verder, en Peugeot doet tot op heden niks.
Uiteraard zal eerst de dealer moeten kijken, maar een maand zonder goede backup van Peugeot voor een nieuwe scooter is natuurlijk ongehoord.
Uiteindelijk na veel druk van mij komt Peugeot de scooter ter reparatie ophalen bij de dealer. Wanneer is ook onbekend en de klantenservice van Peogeot is ook richting mij uitermate kort en deelt niks aan informatie / status of wat ik kan verwachten.
Nu ik dit type, realiseer ik mij ook dat de mensen van Peogeot nog geen een keer hebben gezegd, wat vervelend meneer...?!?!
Hebben jullie ook deze ervaringen met Peugeot Scooters? En wat zijn de stappen die ik nog kan maken? En dan heb ik nog geen eens over de onkosten die ik al langer dan een maand maak vanwege geen vervoer / scooter...