Pagina 1 van 1
KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 26 sep 2019 00:36
door femke.siemes
Goedeavond allemaal,
Ik heb op 18 juni 1 van mijn mooiste bestellingen "gekocht" die ik de laatste tijd heb besteld/gekocht, althans dat hoopte ik!
Ik was op deze avond aan het scrollen op Instagram, en kwam een advertentie tegen van KJEKK. Onwijs leuke site, tenminste dat dacht ik Toen! Leuke dingen die ze aanboden en hand gemaakt.
Ik heb verder geklikt en kwam op hun site. Nog meer moois. Daar was het hart! Zo'n houten hart waar beide namen en een datum kan worden uitgezaagd.
Precies dit wou ik hebben, 29 juli zou de datum zijn. Want dan kregen ik en mijn partner de sleutel van ons huis. En gingen wij geregistreerd partnerschap aan.
Ik heb hem gepersonaliseerd, besteld en betaald op 18 juni voor €34,90.
2 à 3 weken Levertijd, precies goed!
Volgens mijn berekening kwam het aan rond de 15e van de maand juli.
Voor de tijd wel de voorwaarde gecheckt. Kijken of ze bestonden en of ze "goed" voelde. Dat ene gevoel, ach je kent het wel!
Rond de 20ste heb ik gemaild,
"Out of Office" maandag gesloten. (Best knap dit is op zaterdag geweest)
Zo'n geautomatiseerde mail
Geen gedachtes, ik wacht af.
De week erop geen bericht nogmaals gemaild. Wederom...
"Out of Office" maandag gesloten
Toen kreeg ik mail, er was een productie fout, en ze wouden graag mooie dingen afleveren.
Kan! Fijn! Liever iets later en mooi, dan niet mooi en optijd dacht ik nog.
Maar, 29 juli gingen we ook verhuizen. Dit doorgegeven en het was geen probleem, het wordt naar het nieuwe adres gestuurd.
Weer hoor ik weken niets. Opnieuw gemaild. Nu kwam er,
"Out of Office" wegens verlof kan het langer duren op antwoord.
Nogmaals gemaild, weer "out of Office"
Op 9 september, wederom gemaild, alleen toen niet meer vriendelijk. Heb ze toen verzocht om of het hart binnen 1 week op te sturen of binnen 1 week nijn geld terug te storten. Want zo ga je niet met mensen om!
Je raad het al,
"Out of Office" maandag gesloten
En, geen hart en geen geld!
Nu kwam ik er 25 september achter dat ik geblokkeerd ben op hun fb site. En op hun Instagram.
Mailen heeft geen zin, bellen kan niet.
En nu???
Geen hart geen geld en het mooie idee is weg!
Ook kwam ik er 25 september achter dat KJEKK dus heel veel mensen heeft teleurgesteld. Via een klachten site (gevonden via google) nu was ik benieuwd of er meerdere gedupeerde Zijn? En of radar mij kan helpen?
Groetjes Femke
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 26 sep 2019 10:19
door tampie74
Als het om deze site
https://www.kjekk.nl/
Veel succes is geen Nederlandse site,
Het adres wat in de voorwaarden staat is een Belgisch adres
Contactgegevens
Kjekk
Heiseneinde 6
2330 Merksplas
België
E
[email protected]
En als je op Google maps kijkt. is het een woonhuis.
https://www.google.nl/maps/place/Heisen ... =!4m5!3m4!
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 26 sep 2019 10:36
door Komkommertijd
Levertijd maatwerk items: ca. 8-14 werkdagen
Let op April t/m sept kan de levertijd uitlopen ivm de drukte, u kun vooraf navragen indien u het artikel spoedig nodig heeft
Er worden geen garanties afgegeven aangaande levertijden..
Dit vond ik onder op hun website helaas.......
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 27 mar 2020 14:41
door LB1989
Beste Femke,
Ook ik ben net als jij en heel veel anderen opgelicht door KJEKK.
Ik ben er ook achter gekomen dat KJEKK.nl niet de enige website is, waarmee zij mensen oplichten. Zo is er ook
https://www.texz.nl/ wat van dezelfde eigenaar lijkt te zijn.
Op het AD een artikel gevonden over deze mensen. Daarbij een foto van hun voor hun prachtige villa! Het adres waar deze villa staat, komt overeen met het adres van hun website.
Zojuist heb ik toch besloten om aangifte te doen bij de politie. Deze mensen moeten in beeld komen en hun oplichtingspraktijken moeten gestopt worden. Daarbij ook mijn vraag aan jou om aangifte te doen. Hoe vaker deze website genoemd wordt, hoe beter. Als je gegevens mist, stuur mij dan even een berichtje. Ik heb namelijk alle gegevens.
Daarnaast heb ik ook Sisow aangeschreven. Via dit bedrijf regelen ze hun betalingen.
Zoiets als samen staan we (misschien) sterker?
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 27 mar 2020 17:44
door Komkommertijd
Ik denk dat de eigenaar bij teveel bij Google te vinden klachten gewoon onder een andere naam verder gaat.
Ik zag op de website de voorwaarden, en daarmee was het voor mijn al snel wegwezen.
Lange levertijden mag blijkbaar, goed de leveringsvoorwaarden eens doorlezen en daar staat dat deze firma alles mag doen....
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 14 mei 2020 13:01
door Suus2808
Ik denk dat ik helaas ook slachtoffer geworden ben.
Graag zou ik me willen aansluiten in een eventuele groep om samen actie te ondernemen.
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 17 jun 2020 17:36
door Han58
ook ik ben bij de benen genomen, ik heb begin maart een bestelling geplaatst en to top heden na diverse mails nog niets ontvangen
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 17 jun 2020 18:29
door Arizonakid
Altijd leuk, al die gedupeerden die nooit meer terugkomen na 1 post.
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 18 jun 2020 11:09
door berndv
Han58 schreef: ↑17 jun 2020 17:36
ook ik ben bij de benen genomen, ik heb begin maart een bestelling geplaatst en to top heden na diverse mails nog niets ontvangen
Beter opletten in de toekomst met wie je zaken doet.
Trustpilot: 1,9/5 (uit 13 reviews)
Klacht.nl: 1,1/10 (40 stemmen)
klachtkompas: 2,2/10 (20 stemmen)
Ik weet niet hoor, maar als ik iets wil kopen bij een bedrijf dat ik niet ken, wil ik eerst weten of er ervaringen zijn met dat bedrijf, en er is van dit bedrijf werkelijk geen enkele positieve review te vinden, niet één.
Wat ze doen mag natuurlijk niet, ze behoren zich gewoon te houden aan de regels en te leveren waarvoor u heeft betaald. Maar voor u als consument geldt ook dat u bij een onbekende winkel ook eerst kijkt met wie u zaken doet. Het is waarschijnlijk een dure les, want ik vrees dat u uw geld kwijt bent.
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 18 jun 2020 12:11
door NeoDutchio
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef en drempels nog kuilen waren, had je in vele steden en dorpen een winkelstraat. Veel verschillende winkels bij elkaar en je kon kiezen waar je naar binnen liep. Je had bekende winkels waar je een praatje maakte met de medewerkers en zo af en toe kwam er ook een nieuw winkeltje bij. Dat kon een mooie winkel zijn waar je langer binnen bleef, maar er zaten ook winkels tussen waar met gratis materiaal een balie gemaakt is, de goederen op tafels liggen en het personeel je bijna de winkel uit keek. Bij zo’n winkel loop je dus ook meteen naar buiten en kwam je nooit meer terug. Op verjaardagen bij buren werd er over gesproken en kwam niemand er meer.
Nu doen wij alles digitaal. Digitaal surfen we binnen bij de bekende winkels, maar zo af en toe ook bij dat leuke nieuwe winkeltje. Maar.... we kijken niet meer rond, we grijpen meteen wat we zien. Er wordt niet gezien dat dat “leuke” winkeltje soms helemaal geen winkel is. We zien niet dat er geen KVK inschrijving is en dat er vaak geen mogelijkheid is om in contact te komen met de onbekende verkoper.
Zijn wij te rijk? Is het gemakzucht? Zijn wij te lui? Zijn wij te hebberig? Wat is er toch aan de hand dat mensen niet meer kijken en gewoon doen?
Het is geen verwijt naar de kopers, iedereen doet wel eens iets doms. Zelfs ik. Maar hoe kan het toch dat er zo veel mensen zijn die dit jaar blind kopen bij zomaar een “webwinkel”?
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 18 jun 2020 15:59
door sake1987
NeoDutchio schreef: ↑18 jun 2020 12:11
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef en drempels nog kuilen waren, had je in vele steden en dorpen een winkelstraat. Veel verschillende winkels bij elkaar en je kon kiezen waar je naar binnen liep. Je had bekende winkels waar je een praatje maakte met de medewerkers en zo af en toe kwam er ook een nieuw winkeltje bij. Dat kon een mooie winkel zijn waar je langer binnen bleef, maar er zaten ook winkels tussen waar met gratis materiaal een balie gemaakt is, de goederen op tafels liggen en het personeel je bijna de winkel uit keek. Bij zo’n winkel loop je dus ook meteen naar buiten en kwam je nooit meer terug. Op verjaardagen bij buren werd er over gesproken en kwam niemand er meer.
Nu doen wij alles digitaal. Digitaal surfen we binnen bij de bekende winkels, maar zo af en toe ook bij dat leuke nieuwe winkeltje. Maar.... we kijken niet meer rond, we grijpen meteen wat we zien. Er wordt niet gezien dat dat “leuke” winkeltje soms helemaal geen winkel is. We zien niet dat er geen KVK inschrijving is en dat er vaak geen mogelijkheid is om in contact te komen met de onbekende verkoper.
Zijn wij te rijk? Is het gemakzucht? Zijn wij te lui? Zijn wij te hebberig? Wat is er toch aan de hand dat mensen niet meer kijken en gewoon doen?
Het is geen verwijt naar de kopers, iedereen doet wel eens iets doms. Zelfs ik. Maar hoe kan het toch dat er zo veel mensen zijn die dit jaar blind kopen bij zomaar een “webwinkel”?
Maar vroeger kon je heel goedkoop een busreis boeken, gezellig met een grote groep mensen op stap helemaal gratis of tegen een zeer kleine prijs.
Op het einde ging je gezellig naar een zaaltje waar je gratis koffie met koek kreeg.
Als klap op de vuurpijl kwam er een heel aardige meneer of mevrouw die speciaal en alleen voor de reizigers, hele mooie producten had meegenomen die ze demonstreerden.
En geloof het of niet je kon ze kopen voor wel 50 tot 70 % korting.
Vroeger moesten de verkopers ( oplichters?) nog werken voor hun geld.
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 18 jun 2020 16:10
door Moneyman
NeoDutchio schreef: ↑18 jun 2020 12:11
Het is geen verwijt naar de kopers, iedereen doet wel eens iets doms. Zelfs ik.
Zélfs jij?
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 30 jun 2020 19:34
door sassiiii
op 29 mei een bestelling gedaan. meerdere keren een bericht gestuurd waar mijn bestelling blijft en elke keer zeggen ze dat het opgestuurd wordt.
te erg voor woorden om mensen zo aan het lijntje te houden. wij werken hard voor ons geld. stelletje........
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 11 feb 2022 15:04
door patrickvanhorne
Helaas blijven ze bezig en ben ook ik erin getrapt. Ik kocht een post (A2) met stratenplan van Mondriaan. De prijs vedroeg € 30,02. Geen vetpot, gelukkig (en ook helaas, want als het duurder was, had ik de shop wel nagegaan).
Ik had wel mailverkeer met hen, ze lieten zelfs weten dat het verzonden was (nadat ik dreigde ermee verder te gaan), maar konden me vervolgens geen Track & Trace geven.
Kortom: dit was weer een waarschuwing voor mij, deze mensen zijn zielig...
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 11 feb 2022 16:10
door HandigeHarrie
NeoDutchio schreef: ↑18 jun 2020 12:11
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef en drempels nog kuilen waren, had je in vele steden en dorpen een winkelstraat. Veel verschillende winkels bij elkaar en je kon kiezen waar je naar binnen liep. Je had bekende winkels waar je een praatje maakte met de medewerkers en zo af en toe kwam er ook een nieuw winkeltje bij. Dat kon een mooie winkel zijn waar je langer binnen bleef, maar er zaten ook winkels tussen waar met gratis materiaal een balie gemaakt is, de goederen op tafels liggen en het personeel je bijna de winkel uit keek. Bij zo’n winkel loop je dus ook meteen naar buiten en kwam je nooit meer terug. Op verjaardagen bij buren werd er over gesproken en kwam niemand er meer.
Nu doen wij alles digitaal. Digitaal surfen we binnen bij de bekende winkels, maar zo af en toe ook bij dat leuke nieuwe winkeltje. Maar.... we kijken niet meer rond, we grijpen meteen wat we zien. Er wordt niet gezien dat dat “leuke” winkeltje soms helemaal geen winkel is. We zien niet dat er geen KVK inschrijving is en dat er vaak geen mogelijkheid is om in contact te komen met de onbekende verkoper.
Zijn wij te rijk? Is het gemakzucht? Zijn wij te lui? Zijn wij te hebberig? Wat is er toch aan de hand dat mensen niet meer kijken en gewoon doen?
Het is geen verwijt naar de kopers, iedereen doet wel eens iets doms. Zelfs ik. Maar hoe kan het toch dat er zo veel mensen zijn die dit jaar blind kopen bij zomaar een “webwinkel”?
Het verschil is wel, dat je in je handen hield wat je wilde kopen en de kwaliteit kon beoordelen. En bij het afrekenen nam je het product meteen mee. Onvergelijkbaar dus.
Re: KJEKK reageert niet op bestelling
Geplaatst: 11 feb 2022 21:09
door J. Deltoer
Het bericht wat NeoDutchie heeft geplaatst is 1,5 jaar oud. Een beetje fritessaus na de maaltijd.