Woonplus/Breman bedankt! Al 1 maand in de kou
Geplaatst: 30 sep 2019 11:32
Beste,
Inmiddels 1 maand zonder heet/warm water en warmte in huis.
6 monteurs langs geweest van Breman Installatie groep, bijna alles aan de cv ketel vervangen, echt heel veel liters water kwijt en veel irritaties. Breman komt er NIET meer in. Woonplus schiedam ingelicht maar daar wordt tot op heden ook weinig tot geen gehoor gegeven. Mijn woonplezier zit ver onder 0. Continu koude douche. Ik eis nu ook een nieuwe cv ketel want ik ben er klaar mee. Ik heb een zere vinger vd resetknop indrukken afgelopen maand. Ik verwacht ook een compensatie ivm continu koud water en koud huis. Wat zijn mijn rechten als huurder? Ik woon al jaren plezierig en zonder ellende. Woonplus los dit netjes op aub?
Inmiddels 1 maand zonder heet/warm water en warmte in huis.
6 monteurs langs geweest van Breman Installatie groep, bijna alles aan de cv ketel vervangen, echt heel veel liters water kwijt en veel irritaties. Breman komt er NIET meer in. Woonplus schiedam ingelicht maar daar wordt tot op heden ook weinig tot geen gehoor gegeven. Mijn woonplezier zit ver onder 0. Continu koude douche. Ik eis nu ook een nieuwe cv ketel want ik ben er klaar mee. Ik heb een zere vinger vd resetknop indrukken afgelopen maand. Ik verwacht ook een compensatie ivm continu koud water en koud huis. Wat zijn mijn rechten als huurder? Ik woon al jaren plezierig en zonder ellende. Woonplus los dit netjes op aub?