Je zou van een bedrijf als Tesla toch verwachten dat wanneer er problemen zijn met je auto, de klantenservice bereikbaar is om je te helpen. Toch staan er online veel klachten over de slecht bereikbare klantenservice van Tesla. Onderdelen zijn niet op voorraad, je staat lang in de wacht en een app die foutmeldingen geeft. Hoe gaat Tesla de klachten oplossen?
Radar maandagavond 30 september 2019 om 20:30 op NPO 1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken
Edgar2
vindt dit leuk
Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken
De problemen zijn nog verre van opgelost of verbeterd zoals Tesla aangaf richting Radar in de uitzending. Mooi onderwerp om binnenkort weer op televisie te plaatsen.
Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken
Oud nieuws. Zelfs hier wordt er overgestapt naar een ander merk. Ja, ook ik.
-
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken
Jammer dat Radar helemaal niets heeft gedaan met de vele positieve reacties die zijn gegeven. Maar ja, dat levert geen onderwerp op. Zelf Tesla rijder, en service is prima. Ook afspraak via de app werkt goed. Ja, er zijn zeker groeistuipen, maar iedereen doet zijn uiterste best voor de klant, is mijn ervaring.