Pagina 1 van 1

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 10 okt 2019 17:07
door ZeerPrivé
Wat je laatste opmerking betreft. Je kan niks met de oude Horizon box want hij wordt niet geactiveerd bij eventuele verkoop aan anderen.

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 10 okt 2019 17:25
door ZeerPrivé
Je kunt met klachten ook terecht op https://community.ziggo.nl

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 10 okt 2019 17:44
door sake1987
Dat van die 19,95 wordt duidelijk gecommuniceerd. Wij hebben nu een Next beneden en 1 boven, werkt perfect, veel beter dan de grote en kleine Horizon die wij hadden. Ik communiceer met Ziggo via Messenger sinds dien geen communicatie problemen meer met Ziggo.

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 10 okt 2019 18:50
door sake1987
Hypo63 schreef:
10 okt 2019 18:38
@Snuffel1
Internet snelheid verlagen kan dus niet tenzij ik de Mediabox Next omruil voor de Horizon XL. Mediaboxen die op verkoopsites staan kunnen ook boxen zijn die Ziggo bij de klanten in rekening heeft gebracht. Dan is er niets illegaal aan de verkoop daarvan.
Denk dat je bedoelt voor de HUMAX.
Bij de 2 hoogste abonnementen wordt een Horizon of Next geleverd de andere de HUMAX

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 10 okt 2019 18:56
door Bob Schurkjens
Je kan dit soort problemen niet met Ziggo oplossen. Het facturatiesysteem van Ziggo laat dit niet toe. Dat is mij per e-mail uitgelegd door een Ziggo medewerker. Als je een geschil tegen ze aanspant, word je door Ziggo gebeld voor een schikking. Ik heb zo gisteren een telefoontje van ze gehad. Ik vind de manier waarop ze met klanten omgaan ronduit schunnig.
Hoi,

Ik snap dat je een juiste factuur wilt, maar dat gaat helaas niet. Het systeem is geautomatiseerd en werkt niet op die manier.
Een juiste factuur kunnen ze je dus niet geven. Maar betalen zul je.

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 10 okt 2019 21:24
door Bob Schurkjens
En heeft u toen het klachtengeld terug gekregen?

Re: Ziggo maakt eigen regels

Geplaatst: 14 okt 2019 16:39
door grun
Sinds een paar weken ben ik ook klant bij Ziggo. Hiervoor zat ik bij Telfort maar dat merk verdwijnt.

Het viel inderdaad op dat ze nogal flexibel met de regels omspringen. Op dit moment hebben ze een actie voor alles-in-een abonnementen (internet+tv+telefoon), waarbij je 50% korting krijgt voor de eerste 4 maanden en geen aansluitkosten betaalt. Uit eigen beweging vertelde de medewerker me dat als ik niet voor 50% korting gedurende 4 maanden zou kiezen, maar voor een iets hoger maandbedrag gedurende 6 maanden, me dat een tientje extra zou schelen. Dit aanbod is nergens terug te vinden op de site.