Phonemarket weigert retourzending
Geplaatst: 14 okt 2019 22:21
Tijdje geleden bij phonemarket oordopjes van beats by Dre gekregen van mijn vrouw. Online besteld. Kwam binnen in plastic zakje zonder doosje en handleiding. Oordopjes leken enigszins als beetje gebruikt. Geen oorsmeer ofzo maar lichte krasjes. Ik vond het raar dat er geen originele verpakking bij zat dus heb het retour gestuurd omdat ik het niet vertrouwde dat het om een origineel en nieuw product ging. Dit hebben we binnen een week gedaan. Duurde bijna 2 weken voordat hun het door de retour afdeling gesorteerd hadden. Nu zeggen ze dat het niet geretourneerd kan worden omdat het product gebruikt is en tye laat is geretourneerd . Dit is dus niet waar omdat wij het in het zakje gelaten hebben en na het weekend dus meteen terug hebben gestuurd (hebben gewoon bewijs van het versturen) . Dit hadden ze kunnen weten als er een originele verpakking met zegel sticker op had gezeten. Dit hebben wij dus ook terug gemaild. Kregen we een beschuldiging terug; het ziet er gebruikt uit. Dat was dus ook mijn reden dat ik het terug stuurde want dat vond ik dus ook. Alleen is het dus niet door mij gebruikt. Hun hebben dus op de website dat vanwege hygiënische redenen ze geen geld terug geven voor oordopjes. Snap ik wanneer het product gebruikt is in de oren of uit de verpakking is geweest. Dit is dus niet het geval geweest maar hun beweren van wel.
Nu worden we dus vals beschuldigd en we hebben nog geen geld terug. Alles aan dit bedrijf stinkt, de producten de service en het retourbeleid.
Ik heb toch gewoon recht om mij te bedenken binnen 14 dagen en recht op een product in een origineel verpakking?
Tevens zie ik veel meer klachten over phonemarket uit Rotterdam. Misschien dat radar hier eens naar zou kunnen kijken?
Bedankt alvast voor de tips en eventueel uitleg.
Mvg frans
Nu worden we dus vals beschuldigd en we hebben nog geen geld terug. Alles aan dit bedrijf stinkt, de producten de service en het retourbeleid.
Ik heb toch gewoon recht om mij te bedenken binnen 14 dagen en recht op een product in een origineel verpakking?
Tevens zie ik veel meer klachten over phonemarket uit Rotterdam. Misschien dat radar hier eens naar zou kunnen kijken?
Bedankt alvast voor de tips en eventueel uitleg.
Mvg frans